AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Del Skrevet 30. november 2020 Har hatt en liten diskusjon med en kvinne på facebook. Jeg skrev til henne at jeg synes det er litt rart at kvinner gjør f.eks hardt kroppsarbeid, eller typiske "uteting" som f.eks snekring, stillasbygging, hjulskifte på bilen, osv. Jeg mener det er naturlig at kvinner vasker og lager mat, mens mannen tar seg av resten av arbeidet i en husholdning. Jeg synes også dette Farmengreiene som går på tv2 er litt upassende, det er kvinner på det programmet som gjør det samme arbeidet som menn. Hvorfor kan ikke tv2 ha egne oppgaver til kvinnene som er på programmet, feks husstell og matlaging? Hvorfor må det promoteres at kvinner skal gjøre gårdsarbeid? Hvorfor må kvinner og menn i dag gjøre nøyaktig det samme? Vi er ulike på mange måter, bør ikke det også reflekteres i arbeidsoppgaver så vel som oppgaver i huset? Uansett, hun skrev hun ble provosert av holdningene mine og mente jeg var både nedlatende og frekk. Jeg mener også at feminisme er tullete og preget av massesuggesjon. Anonymkode: 93d40...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Del Skrevet 30. november 2020 Det er supert at du gir uttrykk for meningene dine kjapt når du blir kjent med nye mennesker. Anonymkode: eb90f...d43 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 30. november 2020 #3 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er supert at du gir uttrykk for meningene dine kjapt når du blir kjent med nye mennesker. Anonymkode: eb90f...d43 Konge!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hatt en liten diskusjon med en kvinne på facebook. Jeg skrev til henne at jeg synes det er litt rart at kvinner gjør f.eks hardt kroppsarbeid, eller typiske "uteting" som f.eks snekring, stillasbygging, hjulskifte på bilen, osv. Jeg mener det er naturlig at kvinner vasker og lager mat, mens mannen tar seg av resten av arbeidet i en husholdning. Jeg synes også dette Farmengreiene som går på tv2 er litt upassende, det er kvinner på det programmet som gjør det samme arbeidet som menn. Hvorfor kan ikke tv2 ha egne oppgaver til kvinnene som er på programmet, feks husstell og matlaging? Hvorfor må det promoteres at kvinner skal gjøre gårdsarbeid? Hvorfor må kvinner og menn i dag gjøre nøyaktig det samme? Vi er ulike på mange måter, bør ikke det også reflekteres i arbeidsoppgaver så vel som oppgaver i huset? Uansett, hun skrev hun ble provosert av holdningene mine og mente jeg var både nedlatende og frekk. Jeg mener også at feminisme er tullete og preget av massesuggesjon. Anonymkode: 93d40...e1b 😂 ok .. Anonymkode: b35e6...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Del Skrevet 30. november 2020 Mannsjåvinist, mener du? Du har så merkelige holdninger at jeg lurer på hva som har skjedd med deg i livet. Ellers må jeg si meg enig med personen lenger oppe her i at det er bra du deler tankene dine tidlig i bli-kjent-fasen. Anonymkode: ee90a...6e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Del Skrevet 30. november 2020 1950 ringte og sa de savner deg og kvinnesynet ditt. Anonymkode: 4bba9...875 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 30. november 2020 #7 Del Skrevet 30. november 2020 TS, du høres veldig usunn ut. Psykologisk usunn. Det er ingenting unaturlig ved at kvinner jobber utendørs, bytter dekk på bil, snekrer o.l. Det er ingen biologiske forskjeller ved kjønnene som tilsier at kvinner ikke kan utføre disse oppgavene på en utmerket måte. Hvor gikk det galt for deg i livet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Del Skrevet 30. november 2020 Troll Anonymkode: 8d14f...7a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 30. november 2020 #9 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 1950 ringte og sa de savner deg og kvinnesynet ditt. Anonymkode: 4bba9...875 Wow.....lenge siden vi har hørt fra deg nå, Doc Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå