AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Hei, vi tenkte å male litt med pensel med barnet på halvannet år. Har fra før av noen tuber med akrylmaling fra søstrene grene. Ikke spesielt laget for barn. Ville dere latt mini male med det? Pappaen mener det ikke er så farlig, men jeg vet ikke om vi klarer å unngå at hun får noe i munnen. Tviler egentlig, selv om hun er glad i å male med pensel. Står ingenting på tuben om advarsel el. Har dere evnt noen tips til maling som er passende? Vi skal male på ark og male avtrykk i trolldeig vi lagde i helgen Anonymkode: 57e17...60a
Sola de Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, vi tenkte å male litt med pensel med barnet på halvannet år. Har fra før av noen tuber med akrylmaling fra søstrene grene. Ikke spesielt laget for barn. Ville dere latt mini male med det? Pappaen mener det ikke er så farlig, men jeg vet ikke om vi klarer å unngå at hun får noe i munnen. Tviler egentlig, selv om hun er glad i å male med pensel. Står ingenting på tuben om advarsel el. Har dere evnt noen tips til maling som er passende? Vi skal male på ark og male avtrykk i trolldeig vi lagde i helgen Anonymkode: 57e17...60a Den vaskes raskt vekk om barnet får den på huden. Helt grei maling.
Bokdamen Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Bruker den masse med fireåringen, men ikke minstemann som putter ting i munnen. Den er såpass billig at jeg regner med innholdet er sånn passe 😬 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå