AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Hvilket tøybind er best? Jeg blør medium/lite. Hvordan oppbevarer du de når de er brukt og frem til de vaskes? Er det noe annet spesifikt man burde tenke på? Anonymkode: 6a338...caf
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Det finnes tråder om det her fra før også prøv å søke. Anonymkode: f01e7...261
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilket tøybind er best? Jeg blør medium/lite. Hvordan oppbevarer du de når de er brukt og frem til de vaskes? Er det noe annet spesifikt man burde tenke på? Anonymkode: 6a338...caf Hei Jeg kjøpte mine på nett og på en helskostforretning her jeg bor. Merket er "Gladrags", men det finnes utallige typer der ute. Jeg blør mye de første dagene, deretter ganske lite 3-4 dager. Jeg syns tøybind er litt "klumpete" og egner seg best til bruk hjemme og på natten. De er veldig behagelige og mye og jeg liker at de puster. Jeg skyller mine ganske godt i kaldt vann etter bruk og lar de ligge i et kaldt vannbad over natten eller mens jeg er på jobb. Deretter lar jeg de lufttørke før jeg vasker de som undertøy (60c). Du må skylle bindene i kaldt vann for å få de rene. Proteinet i blodet reagerer på varme og vil etterlate seg flekker som ikke forsvinner dersom du vasker de med varmt vann først. Litt styr er det men jeg kjøper og kaster mindre bind/tamponger og det syns jeg er fint. Jeg liker å utsette meg for mindre mengder plast/blekemiddel, og at jeg generer mindre søppel. Anonymkode: b5cb1...b2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå