AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Hvordan vet man at noen faktisk er interessert i deg? Jeg snakker med en mann, som tar kontakt med meg gjennom hele dagen. Vi har møttes tre ganger, og han har sagt han liker meg veldig godt. I tillegg har han slettet tinder og happn. Likevel er jeg usikker på han. En av grunnene er at han sjeldent vil være sammen. Jeg kan eksempel spørre om å være sammen en dag, og han sier at det hadde vært gøy. Men han tar ikke initiativ til hvilken dag eksempel. Jeg sier at han får gi beskjed når det passer for han, og da svarer han bare at jeg og må gi beskjed. Tenker det ville vært naturlig å være sammen ofte dersom det faktisk er sant at han liker meg? Han jobber 8-15 så har mye fritid Anonymkode: f4370...f80
Stoltskeiv Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 (endret) Kom med konkrete dager. Det kan også fra han sin side oppfatte som at du ikke er interessert, siden du lager halvveis planer😊 foreslå en hel plan. «hei, vil du være med å gå tur tirsdags ettermiddag?» «Vil du bli med ut å spise på lørdag?» Vær konkret😁 Endret 29. november 2020 av Traktorlesba96 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå