AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Jeg er i en litt rar situasjon kan man si. Jeg skal få barn alene med donor i løpet av 2021, og har derfor sluttet med prevensjon. Har en venn jeg ligger med regelmessig, og skulle gjerne brukt noen form for prevensjon slik at vi kan få max ut av sexen. Ingen av oss liker kondom noe særlig. Finnes det noen alternativer? Anonymkode: aef5f...d99
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Pessar + sæddrepende krem eller skum regnes som nokså sikkert. Anonymkode: 6e3a6...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Kobberspiral er veldig trygt og helt hormonfritt. Eller så kan du jo bruke passar, og sæddrepende gel kombinert. Litt mer usikkert, men fortsatt ganske sikkert. 🙂 Anonymkode: b58dc...d7d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kobberspiral er veldig trygt og helt hormonfritt. Eller så kan du jo bruke passar, og sæddrepende gel kombinert. Litt mer usikkert, men fortsatt ganske sikkert. 🙂 Anonymkode: b58dc...d7d Vet om kobberspiral, men det blir jo et lite inngrep og må til lege osv for å få den ut. Så det passer ikke helt akkurat nå, siden jeg om noen mnd skal til utredning hos fertilitetsklinikk. Pessar ja, det skal jeg sjekke opp. 👍 Hvordan er det egentlig med sånne temperaturmålere? Er de sikker? Tenker det i såfall hadde vært det aller beste å investert i. TS Anonymkode: aef5f...d99
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet om kobberspiral, men det blir jo et lite inngrep og må til lege osv for å få den ut. Så det passer ikke helt akkurat nå, siden jeg om noen mnd skal til utredning hos fertilitetsklinikk. Pessar ja, det skal jeg sjekke opp. 👍 Hvordan er det egentlig med sånne temperaturmålere? Er de sikker? Tenker det i såfall hadde vært det aller beste å investert i. TS Anonymkode: aef5f...d99 Temping er nok ikke sikkert nok som prevensjon, pluss at det er avhengig av nokså regelmessig syklus samt flere måneder med datalogging før du har noe nytte av det. Anonymkode: 89e63...f93
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 Temping vil bare gi utslag etter at eggløsningen allerede har skjedd. «Problemet» blir jo at man kan bli gravid om man har samleie hele fem dager før eggløsningen. Ville ikke brukt temping som prevensjon om jeg var deg. 🙂 Anonymkode: b58dc...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Dere får lære dere å ha sex med kondom. Enkelt og greit Anonymkode: d9467...067
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå