Gå til innhold

Inspirert av Mail til psykolog tråd..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at når mennesker skriver tråder om noe som er vanskelig, og de står i en sårbar situasjon at ts ofte blir angrepet og trykt ned? 
dette ser jeg hele tiden, når noen sliter så er det om og gjør å rotte deg samme mot ts.. hvorfor gjør dere det? 
det samme på familie og barn.. er det en stemor som sliter, er hun stemor fra helvete med engang. Finnes det så lite empati i mennesker her på KG? Eller er det så mange sinte og bitre mennesker som vokser av å tråkke på de som ligger nede fra før? 
bare lurer. 
hadde vært fint om noen av dere trolla kunne svare på hvorfor dere er slik 

Anonymkode: baac9...639

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk bruker stemmen sin her inne til å trykke folk ned fremfor å PRØVE å forstå. Om man ikke forstår, og heller ikke har noe støttende å komme med, hvorfor svare i det hele tatt? 

• Liker 4
Skrevet
Uatskillelig skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt enig. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk bruker stemmen sin her inne til å trykke folk ned fremfor å PRØVE å forstå. Om man ikke forstår, og heller ikke har noe støttende å komme med, hvorfor svare i det hele tatt? 

Helt enig! Tror mange innerst inne forstår, men de vil bare gruse folk ned, i tillegg henger de seg på hverandres kommentarer, og det blir alle mot ts. 
dette er voksne damer 

Anonymkode: baac9...639

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Er vanligvis enig med deg, men i akkurat den tråden synes jeg faktisk TS fikk noen gode råd og innspill. Kanskje litt tough love fra noen av dem, men synes absolutt at det var en del råd TS burde ta til seg. 

Anonymkode: b98ec...13c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...