AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Er en mann som ser on point ut, vi begge trener på samme treningssenter og han vet virkelig hvordan han skal holde seg i form. Jeg har crushet på han en stund nå, men for et par dager siden så postet han et bilde på sosiale medier med kjæresten hans🐷. Altså hun er jo det stikk motsatte av han, hun ødelegger jo hele bildet ved å være i det🤣 Han er så veltrent og kjekk, mens hun er tjukk og sliter sikkert med å komme seg opp av sengen. Jeg forstår virkelig ikke, han virker som en kar som synes kosthold og trening er viktig for han, mtp at han trener hver eneste dag og du får ikke slike bodygoals uten rett kosthold, hvorfor velger han da en jente som det??? Når han definitivt kunne fått seg hvilken som helst drømmedame🤪 Anonymkode: c1c37...819
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Kanskje han ikkje er like overfladiske som deg? Du har jo dømt begge to basert på utseendet deres. Anonymkode: e0662...824 20
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Fordi han har noe oppi hodet i motsetning til enkelte andre..? Anonymkode: 5b5ba...315 11
_Martine Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Hva er greia med disse trådene egentlig?😪 Er du bitter fordi at han har dame? Vel ikke snakk så respektløst om en person som du IKKE kjenner engang. Et forhold er såååå mye mer enn bare utseende, verdier, interesser og lignede er også viktig! Virker helt ærlig som om den mannen er oppegående og klarer å se forbi utseende og fokusere på hvem den jenta er som person! Og det er nok grunnen til at han liker henne og vil vise henne stolt frem!!! 11
Gjest Bamse20 Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Fordi noen bryr seg ikke om hvordan noen ser ut så lenge dem har en fin personlighet å bryr seg om deg. Og her er det ganske åpenbart hva du går etter, så egentlig så har jeg ingen sympati for deg.
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er en mann som ser on point ut, vi begge trener på samme treningssenter og han vet virkelig hvordan han skal holde seg i form. Jeg har crushet på han en stund nå, men for et par dager siden så postet han et bilde på sosiale medier med kjæresten hans🐷. Altså hun er jo det stikk motsatte av han, hun ødelegger jo hele bildet ved å være i det🤣 Han er så veltrent og kjekk, mens hun er tjukk og sliter sikkert med å komme seg opp av sengen. Jeg forstår virkelig ikke, han virker som en kar som synes kosthold og trening er viktig for han, mtp at han trener hver eneste dag og du får ikke slike bodygoals uten rett kosthold, hvorfor velger han da en jente som det??? Når han definitivt kunne fått seg hvilken som helst drømmedame🤪 Anonymkode: c1c37...819 Han har jo fått seg en drømmedame. Husk at alle er ikke overfladiske 3
Gjest Pianobar Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er en mann som ser on point ut, vi begge trener på samme treningssenter og han vet virkelig hvordan han skal holde seg i form. Jeg har crushet på han en stund nå, men for et par dager siden så postet han et bilde på sosiale medier med kjæresten hans🐷. Altså hun er jo det stikk motsatte av han, hun ødelegger jo hele bildet ved å være i det🤣 Han er så veltrent og kjekk, mens hun er tjukk og sliter sikkert med å komme seg opp av sengen. Jeg forstår virkelig ikke, han virker som en kar som synes kosthold og trening er viktig for han, mtp at han trener hver eneste dag og du får ikke slike bodygoals uten rett kosthold, hvorfor velger han da en jente som det??? Når han definitivt kunne fått seg hvilken som helst drømmedame🤪 Anonymkode: c1c37...819 Hvorfor skulle han IKKE velge en dame du ikke synes er attraktiv?
Palma Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 Kan hende han allerede har funnet drømmedama. Noen går ikke bare etter utseende vettu.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 Er du sur fordi han er sammen med ei anna dame enn deg? Anonymkode: 7f987...38d 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 _Martine skrev (1 time siden): Hva er greia med disse trådene egentlig?😪 Er du bitter fordi at han har dame? Vel ikke snakk så respektløst om en person som du IKKE kjenner engang. Et forhold er såååå mye mer enn bare utseende, verdier, interesser og lignede er også viktig! Virker helt ærlig som om den mannen er oppegående og klarer å se forbi utseende og fokusere på hvem den jenta er som person! Og det er nok grunnen til at han liker henne og vil vise henne stolt frem!!! Ganske sikker på at det er en og samme person. Tydeligvis en person som er veldig umoden og bitter! Anonymkode: 450d0...5be
Trolltunge Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 Noen menn tenner mest på kraftige kvinner, selv om de er slanke selv. Kan også hende at hun har en herlig personlighet. 2
SoWhat? Skrevet 29. november 2020 #12 Skrevet 29. november 2020 Er det et must å være mest mulig like i et forhold? Da ligger jeg tynt an 🙂 Har også ei venninne som trener og spiser veldig sunt. Hun er sammens med verdens mest kresne mann som kun spiser kjøttdeig, spagetti,egg, bacon, kyllingnuggets og hamburgere. Og det tror jeg søren meg er alt også. Venninnen min lager tilmed to middager når hun ordner mat, bare for at han skal få det han liker. De er et av de lykkeligste parene jeg vet om, og nei, han trener heller ikke. Heelt sprøtt ikke sant? 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #13 Skrevet 29. november 2020 _Martine skrev (1 time siden): Hva er greia med disse trådene egentlig?😪 Er du bitter fordi at han har dame? Vel ikke snakk så respektløst om en person som du IKKE kjenner engang. Et forhold er såååå mye mer enn bare utseende, verdier, interesser og lignede er også viktig! Virker helt ærlig som om den mannen er oppegående og klarer å se forbi utseende og fokusere på hvem den jenta er som person! Og det er nok grunnen til at han liker henne og vil vise henne stolt frem!!! Er absolutt ikke bitter og jeg vet at utseende ikke er alt, men herregud hvordan tenner han på henne. synes dette bildet illutrerer veldig godt på hvor forskjellige nivåer de toer... altså jeg skal være ærlig å si at når jeg skal finne meg type så ser jeg litt på utseende, jeg må kunne tenne på personen Anonymkode: c1c37...819 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #14 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er absolutt ikke bitter og jeg vet at utseende ikke er alt, men herregud hvordan tenner han på henne. synes dette bildet illutrerer veldig godt på hvor forskjellige nivåer de toer... altså jeg skal være ærlig å si at når jeg skal finne meg type så ser jeg litt på utseende, jeg må kunne tenne på personen Anonymkode: c1c37...819 Kanskje han nettopp tenner på kraftige kvinner? uansett blir det feil av deg å dømme på den måten Anonymkode: b2dbe...d06 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #15 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er absolutt ikke bitter og jeg vet at utseende ikke er alt, men herregud hvordan tenner han på henne. synes dette bildet illutrerer veldig godt på hvor forskjellige nivåer de toer... altså jeg skal være ærlig å si at når jeg skal finne meg type så ser jeg litt på utseende, jeg må kunne tenne på personen Anonymkode: c1c37...819 🥱 Anonymkode: 450d0...5be 1
Gjest TheCatLady Skrevet 29. november 2020 #16 Skrevet 29. november 2020 Altså, hvem bryr seg om hvem som er sammen med hvem? At de liker hverandre er det viktigste og ikke noe andre skal bestemme. Folk har ulike preferanser så det er bare tull å bruke energi på å lure på hvorfor han er sammen med henne.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #17 Skrevet 29. november 2020 Fordi menn liker best kvapsete, late damer. Anonymkode: ad86b...64d
Snøfnugg_ Skrevet 29. november 2020 #18 Skrevet 29. november 2020 Blir helt matt av hovedinnlegget...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #19 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er absolutt ikke bitter og jeg vet at utseende ikke er alt, men herregud hvordan tenner han på henne. synes dette bildet illutrerer veldig godt på hvor forskjellige nivåer de toer... altså jeg skal være ærlig å si at når jeg skal finne meg type så ser jeg litt på utseende, jeg må kunne tenne på personen Anonymkode: c1c37...819 Hvorfor henger du deg så opp i dette? Hun i rødt ser forresten ut som sånn typisk utseende som de som spesifikt tenner på overvekt, tenner på. Altså ikke tønneform, men mye mage. Anonymkode: 7f987...38d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #20 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er en mann som ser on point ut, vi begge trener på samme treningssenter og han vet virkelig hvordan han skal holde seg i form. Jeg har crushet på han en stund nå, men for et par dager siden så postet han et bilde på sosiale medier med kjæresten hans🐷. Altså hun er jo det stikk motsatte av han, hun ødelegger jo hele bildet ved å være i det🤣 Han er så veltrent og kjekk, mens hun er tjukk og sliter sikkert med å komme seg opp av sengen. Jeg forstår virkelig ikke, han virker som en kar som synes kosthold og trening er viktig for han, mtp at han trener hver eneste dag og du får ikke slike bodygoals uten rett kosthold, hvorfor velger han da en jente som det??? Når han definitivt kunne fått seg hvilken som helst drømmedame🤪 Anonymkode: c1c37...819 Omg 🙈 Du må være ung 😅 Håper det for din skyld 🤷♀️ Anonymkode: 247bb...9d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå