Gå til innhold

Ungdom og seksualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere har ingen ting med å overvåke henne på denne måten. Håper ho finner ut av det fort som faen så ho kan flytte ut øyeblikkelig etter ho blir 18!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du gjør er å innse at hun er 17 og snart 18... Dvs hva hun måtte finne på av sex er utenfor deres kontroll.

jeg har et passe åpent forhold med min tenåringsdatter. Og hos oss har det alltid vært åpenhet om hvordan kjønnsorganer er, at jeg er veldig godt klar over at dagen kommer en gang og at hun som alle andre jenter vil føle det er superspesielt første gang hvor gutten kanskje ikke føler det på samme måte. Hvis hun måtte trenge noe så var det også bedre å spørre enn å ikke spørre.  
Vi har også snakket om alkohol hvor jeg sier at jeg vet dagen kommer, og at jeg håper at hun skjønner at hun MÅ ringe hjem hvis hun trenger hjelp.   

Som datter selv... mamma ryddet den bort og snakket ikke et ord om det med meg etterpå. Og det var når jeg bodde for meg selv og hun ville overraske meg med nyvasket hus.😑

med andre ord.. vær der for datteren deres, og ikke bekymre deg sex og alkohol.  
Mesteparten av jobben du skulle gjøre med henne er over. Det er for seint å gjøre om på ting nå. Resultatet av nesten 18 års arbeid med forberedelser til verden er i huset.

Anonymkode: b3ad9...f60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 16.49):

Som foreldre til tenåringsbarn ble det ekstra vanskelig når datteren vår kom et stykke opp i tenårene, det er tross alt mindre komplisert med gutter. Heldigvis er mobilabonnementet hennes på oss, slik at "Find my Iphone" gjør det mulig å se hvor hun er og om hun ofte er på adresser vi ikke kjenner. Nå er hun 17 og er mer utenfor hjemmet og det lager jo uro og bekymring. I skapet hennes har vi funnet alkohol gjemt og bak noe klær fant vi en massasjestav. Hun drikker altså og kan godt hende hun har sex også. Vi har ingen indikasjon på at det er noe stoff inne i bildet og har ikke funnet noe når vi har lett, det er bra. Men senere kommer det jo russetid og etter det skal hun kanskje på hybel som student og da blir det vanskelig å ha den kontrollen vi ønsker. Er det noen som vet om noen råd, eller hvordan vi kan ta opp med henne eventuelle avtaler eller noe? Det er vanskelig, for hver gang vi vil snakke med henne om bkymringene våre blir hun sint og avvisende. Dette er en vanskelig tid for foreldre.

Anonymkode: a91db...e97

Giid! En jente på 17 har massasjestav (ikke hørt det ordet på noen år) og onanerer. Huttetu.

Skrevet

Har du hørt på makan!! En 17 åring som både drikker og har sex??? Wow 😱🤯🤯

Skrevet

Jeg ville snakket med henne om dette og sagt at man venter med onani til man har flyttet ut, slikt gjør man ikke i hus med andre.

Anonymkode: 89d98...7ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville snakket med henne om dette og sagt at man venter med onani til man har flyttet ut, slikt gjør man ikke i hus med andre.

Anonymkode: 89d98...7ba

Super ide! Gi henne enda flere problemer rundt sex og onani! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...