AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 For noen dager siden laget jeg meg profil på møteplassen. Jeg har fått enormt mye meldinger, og jeg får ikke svart alle. Andre svarer jeg med " takk for melding, men du er nok ikke min type og jeg ønsker ikke videre kontakt. Lykke til og ha en fin dag videre" Der har jeg gjort noen ganger, og da har jeg fått varsle om at "denne brukeren har valgt å ikke bli kontaktet" Har vedkommende da blokkert meg?🤔🤷♀️ I såfall finner jeg det egentlig ganske teit. Joda, man vil gjerne møte og bli kjent med en evt ny partner. Men alle kan ikke ha samme smak, og da blir det for dumt å blokkere når man ikke får det svaret man vil ha Anonymkode: 33ffc...197
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Det er helt vanlig. Mange menn blokkerer deg når du avviser dem. En form for "straff" kanskje, hva vet jeg. Spiller jo ingen rolle hvis du ikke vil ha noe med dem å gjøre mer. Anonymkode: d774a...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Det er av praktiske årsaker. De som har sagt nei blir blokkert, da rydder de opp og sender ikke ny melding igjen. Husk menn blir avvist kanskje hundrevis av ganger på slike apper, hvordan skal de ellers holde styr på hvem de har fått avslag på? Det er ikke en form for straff. Anonymkode: c0008...0b1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå