AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Oki, for det første: jeg ringer legen i morgen for å høre, så akkurat det trenger jeg ingen råd om. Men hva i alle dager kan være grunnen? Jeg har hatt regelmessig menstruasjon i snart et år. Har plottet inn i en app og den har vært spot ON hver eneste gang, bortsett fra denne måneden. Nå fikk jeg mensen en uke før tiden og den har var per i dag 11 dager uten tegn til å gi seg. Jeg går ikke på prevensjon. Og ja, det er selvfølgelig ikke mulig for dere å vite hva det er som er årsaken, men har noen vært borti dette tidligere? Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Hvor gammel er du? Anonymkode: 576e3...e72
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 576e3...e72 29 år. Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Blødde 1 mnd en gang. Aldri opplevd før eller siden. Var noe ufarlig, uten at jeg husker hva det var. Husker bare at gynekologen sa noe om «lettblødende». Anonymkode: ce0c9...a70
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Blødde 1 mnd en gang. Aldri opplevd før eller siden. Var noe ufarlig, uten at jeg husker hva det var. Husker bare at gynekologen sa noe om «lettblødende». Anonymkode: ce0c9...a70 Så merkelig at det bare plutselig skal skje sånn uten videre. Jeg ringte legen i dag, men så lenge dette var første gang var det nok ikke noe å sjekke opp. Skulle ta kontakt om det vedvarte. Blør forøvrig mer i dag enn de siste to dagen, så jeg vet ikke helt jeg 😅 Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Kan du ha vært gravid? Anonymkode: 41b0e...fc8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Kan du ha vært veldig tidlig gravid og så spontanabort nå? Da varer gjerne «mensen» en stund. Anonymkode: f3320...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kan du ha vært veldig tidlig gravid og så spontanabort nå? Da varer gjerne «mensen» en stund. Anonymkode: f3320...cfe Ja, det var legen inne på også. At jeg burde ta en test enten for å bekrefte eller avkrefte spontanabort. Kan jeg ta den i kveld da, eller bør den tas på morningen som en ville gjort ellers? Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det var legen inne på også. At jeg burde ta en test enten for å bekrefte eller avkrefte spontanabort. Kan jeg ta den i kveld da, eller bør den tas på morningen som en ville gjort ellers? Anonymkode: a9a81...687 Jeg hadde tatt en i kveld. Men tok legen din nblodprøver? Som å måle HCG i blodet ditt? Anonymkode: f3320...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg hadde tatt en i kveld. Men tok legen din nblodprøver? Som å måle HCG i blodet ditt? Anonymkode: f3320...cfe Nei, jeg ringte legekontoret i dag og fikk prate med legen, var ikke inne på kontoret. Hvis det vedvarer over lengre tid skulle vi ta nærmere sjekk. Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg ringte legekontoret i dag og fikk prate med legen, var ikke inne på kontoret. Hvis det vedvarer over lengre tid skulle vi ta nærmere sjekk. Anonymkode: a9a81...687 Noen gangen er kroppen fra altså Anonymkode: f3320...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 Jeg hadde blødninger i ett halv år en gang. Var flere ganger hos lege, gynekolog og spesialist. Ingen fant ut hva det var, alt var normalt bare at jeg blødde.. Husker tiden som enormt deprimerende og livsgnisten var liten, var rett før jeg måtte avlyse en ferietur for ble frarådet av legene å fly/reise hvis ikke blødningene ga seg. Blødningene ga seg få dager før jeg reiste, og har hatt normal mens siden den gang. Sjekk med lege, mest sannsynlig er alt OK Anonymkode: 68c6a...997
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde blødninger i ett halv år en gang. Var flere ganger hos lege, gynekolog og spesialist. Ingen fant ut hva det var, alt var normalt bare at jeg blødde.. Husker tiden som enormt deprimerende og livsgnisten var liten, var rett før jeg måtte avlyse en ferietur for ble frarådet av legene å fly/reise hvis ikke blødningene ga seg. Blødningene ga seg få dager før jeg reiste, og har hatt normal mens siden den gang. Sjekk med lege, mest sannsynlig er alt OK Anonymkode: 68c6a...997 Et halvt år?! Herregud, ikke rart du husker det som en kjip tid 😔 Jeg syns i utgangspunktet en uke er lenge nok 😅 Anonymkode: a9a81...687
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 Jeg blødde engang i 13 uker. Legen mente det kunne være en cyste på eggstokken som tullet med hormonene. Jeg kom meg aldri til gynekolog og det skjedde aldri igjen. Blødde ikke så mye de fire siste ukene. Anonymkode: d87f6...a88
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 Jaja, så var det nok ingen spontanabort. Da gjenstår det bare å se hvor lenge det fortsetter 😅 Anonymkode: a9a81...687
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå