Gå til innhold

Kan andre lukte det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått kjæreste for første gang og vi har begynt å ha sex. Vi var på hytta deres noen dager og vi hadde mye sex flere dager på rad. Jeg har spiral så vi bruker ikke kondom og han kom i meg hele tiden. Nå synes jeg at jeg kan lukte sexen og sæd av meg selv om jeg har dusjet to ganger siden vi hadde sex. Er det innbilning eller blir duften sittende hvis man har hatt mange utløsninger inni seg? Kan andre lukte det? Forsvinner det? Jeg er 18 og har hatt sex med ham noen få ganger før dette uten å kjenne det, men på hytta var det litt sånn 24/7 og det blir noe annet kanskje.

Anonymkode: 718e4...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe den lukta kan bli sittende igjen en stund/noen dager kanskje til og med en hel uke om noen har kommet i deg flere ganger over kort tid. Tror det bare er du selv som kan lukte det, bare pass på å ikke la noen andre kommer nærme med ansiktet der så går det nok bra 😊

Anonymkode: 087e4...4be

Skrevet

Det du lukter, etter dusjen, er fittesaft som renner ned i trusa fordi du er kåt. 

Anonymkode: 7e7a2...b77

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hehe den lukta kan bli sittende igjen en stund/noen dager kanskje til og med en hel uke om noen har kommet i deg flere ganger over kort tid. Tror det bare er du selv som kan lukte det, bare pass på å ikke la noen andre kommer nærme med ansiktet der så går det nok bra 😊

Takk for svar. Nei der er jo ingen andre som kommer så nære, men jeg kjenner det så tydelig akkurat som fra huden min og pusten min, og var redd for at andre kunne kjenne på sterk kroppslukt hva vi hadde gjort. Men ok.

Anonymkode: 718e4...ca1

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det du lukter, etter dusjen, er fittesaft som renner ned i trusa fordi du er kåt. 

Anonymkode: 7e7a2...b77

Ja man kan lukte det, men som oftest så lukter man det best selv. 

Anonymkode: e8b62...394¨

Ryddet for svar på slettet innlegg.

-Safiye, mod

Endret av Safiye
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja man kan lukte det, men som oftest så lukter man det best selv. 

Beroligende 😀

Men du har jo rett.

Endret av Hunmedham
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...