Gå til innhold

Spiser du middag hver dag?

Spiser du middag hver dag?  

31 stemmer

1. 1. Spiser du middag hver dag?

• Ja
      26
    • Nei
      5

Fremhevede innlegg

Gjest *Kasandra*
Skrevet

Nei, jeg er vel ikke nødt til å ha varm mat/middag hver dag,men mannen i huset er veldig glad i det,så som oftest blir det middag hver dag-om så det skulle være kjøpepizza!

Både jeg og kjæresten jobber veldig fritt og ikke til faste tider,så det er ikke alltid enkelt å avtale når middagen skal være-om jeg kommer hjem etter jobb og kjæresten ikke kommer på en stund blir det vanligvis bare noe enkelt og greit som toast, salat, omelett m/grønt eller bare brødskive med pålegg.

Jeg synes ikke det blir det samme med brødmat eller "enkle ting" som middag,men i en hektisk hverdag tenker jeg ikke så mye over det...

I helgen derimot hvor vi som vanlig har mer tid bruker vi god tid og lager en fin middag- og koser oss lenge med det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Matmessig burde jeg sikkert bodd i et annet land.

Når vi er i Frankrike synes selv jeg, som elsker å lage mat, at det er stress å lage to varme måltider om dagen. Synes vi har det bra som det er i Norge egentlig. :)

Skrevet

Man må jo ikke ha brødskiver til lunsj selv i Norge, Embla? Jeg har jobbet minst 10 forskjellige arbeidsplasser gjennom manpower, og skal si det var sving over en del av kantinene.

Jeg må ikke ha varm middag hver dag, men jeg spiser aldri brødmat hele dagen. Altfor kjedelig.

Kan spise hva som helst, salater, pannekaker med salt fyll ;)

Men en god salat er ikke grønn salat med tomat og slangeagurk oppi, nei det må være ordentlig tilfredsstillende, med oster eller kylling eller skalldyr, eller...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kan godt spise brødmat hele tiden. Blir aldri lei av godt ferskt brød, Fedon er ikkeno for meg...... Kan godt spise bare brødet også, uten noe på................

Gjest Madeline
Skrevet

Her er det middag hver dag og det bør helst være varm mat.

Skrevet

Vi spiser middag hver dag. En sjelden gang kan det bli brød, ostesmørbrød, micropizza eller noe dersom det er trangt med tid.

Skrevet

Er ikke noe middagsmenneske jeg. Men siden jeg har barn så har vi jo middag.

Men når barnet er hos faren sin, lar jeg med glede vær å lage middag. En salat eller et brødmåltid frister mye mer.

Fedon er ikkeno for meg....

Ikke for meg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...