AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Jeg skal ha med meg min katt hjem fra Bergen til Østlandet til jul, og planlegger å reise hjemover med tog (Vy). Har da bestilt billett til lite kjæledyr (høyde under 40cm) til turen hjemover. Er det noen her som har erfaring med hvordan dette fungerer? har lest at dyret må ligge ved beina mine, men jeg ønsker å ha han i bur ettersom det kanskje kan være andre dyr på toget. Vet noen sånn ca hvor stort buret kan være? det er en maine coon, så han er ganske lang og vokst ut av det lille kattunge-buret sitt..:) Anonymkode: 4f1e4...db6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Du må ha et reisebur der katten kan sitte, ligge og snu seg. Du bør også trene katten på å gå på do i en plastpose med kattesand. Den må garantert på do under reisen. Kjøp bur nå, så får katten tid til å bli vant med buret Anonymkode: 48df5...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må ha et reisebur der katten kan sitte, ligge og snu seg. Du bør også trene katten på å gå på do i en plastpose med kattesand. Den må garantert på do under reisen. Kjøp bur nå, så får katten tid til å bli vant med buret Anonymkode: 48df5...8c2 Ja, selvfølgelig:) det jeg tenkte på var mtp hvor god beinplass det er i forhold til hvor stort buret må være om det skal få plass der. Har hatt med katten på lengre reiser enn dette, og han har da aldri gått på do under turen... men vi har jo med utstyr til det for sikkerhetsskyld. Han sover stort sett hele reisen. Anonymkode: 4f1e4...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå