Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man spør en man har møtt i ca 2 år og du føler deg brukt, så spør du han og han svarer < det må ha vært lenge siden > 

hvordan hadde dere tolka det? 
jeg ble sur og avslutta helle greia, vi har vært av og på helle tiden. Men nå syns jeg det var det beste valget, var lei meg en god stund.. siden han svarte på en kald måte, selv om jeg skjønner det. 

har vært mange ganger veldig av og på, med å ville møte han. 
men det svaret har fått meg til å tenke ganske lenge etter, så lurer jeg på hvordan dere hadde tolka det:) 

Anonymkode: 7497c...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis man spør en man har møtt i ca 2 år og du føler deg brukt, så spør du han og han svarer < det må ha vært lenge siden > 

hvordan hadde dere tolka det? 
jeg ble sur og avslutta helle greia, vi har vært av og på helle tiden. Men nå syns jeg det var det beste valget, var lei meg en god stund.. siden han svarte på en kald måte, selv om jeg skjønner det. 

har vært mange ganger veldig av og på, med å ville møte han. 
men det svaret har fått meg til å tenke ganske lenge etter, så lurer jeg på hvordan dere hadde tolka det:) 

Forstår ikke helt hva du mener. Hva spurte du han om? 
Jeg tenker likevel at om dere har møttes i 2år og dere fremdeles ikke er kjærester, da er det ikke noe å bygge videre på, dessverre. 

Skrevet
Blondine94 skrev (55 minutter siden):

Forstår ikke helt hva du mener. Hva spurte du han om? 
Jeg tenker likevel at om dere har møttes i 2år og dere fremdeles ikke er kjærester, da er det ikke noe å bygge videre på, dessverre. 

Jeg spurte han om han brukte meg. Og da svarte han det:) jeg vil så klart ikke møte han igjen, selv om han mange ganger leter etter meg igjen

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg spurte han om han brukte meg. Og da svarte han det:) jeg vil så klart ikke møte han igjen, selv om han mange ganger leter etter meg igjen

Det var ett veldig merkelig svar av han.. Jeg synes du skal gå videre og finne noen som setter pris på deg❤️ Lykke til!

Skrevet

Jeg tolker det som at han brukte deg i begynnelsen, men at han etter hvert ikke gjorde det. Dvs jeg tolker det som at han falt for deg etter hvert. 

Anonymkode: f2dd6...008

Skrevet

Han svarer jo ærlig, da - og så sier han vel at det kanskje hendte en gang, men ikke nå lenger.

Jeg forstår hva han mener. Jeg hadde sex med en jente for flere år siden. Hun var forelsket i meg og jeg utnyttet det siden jeg syntes hun hadde så fin kropp og var god i senga. Kun for sexen. Men etter hvert ble det mer og til slutt oppdaget jeg at jeg var hekta på flere områder, og nå er vi sammen. Men jeg pulte altså på henne i et par år bare fordi hun var deilig og fordi gutta syntes hun var rå.

Anonymkode: 94cfe...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...