AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Min mor har en gang lagt meg for hat, dette har nå pågått i snart 30 år. Jeg har stått ut i kamp mot kamp hun har kommet med. Men denne gangen har hun virkelig slått beina unna meg, ved angripe meg på mitt svakeste punkt - nemlig barnet mitt. Hun har virkelig jobbet godt og lenge før angrep denne gangen og jeg føler meg så maktesløs.. Jeg finner ingen grunn til at hun skal gjøre dette, annet enn at jeg ble født som kan føre til at hun skal hate meg så intenst. Akkurat nå er jeg så lei av å kjempe, kjempe mot min egen mor - hun som skal stå deg nær og elske deg mest. Jeg har prøvd å kutte kontakten, og holdt meg borte, men allikevel klarte hun å snike seg tilbake under huden på meg. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare få ut min fortvilelse og sorg.. Finnes det noen der ute som kanskje har opplevd det samme og som kan komme med et råd om hva jeg kan gjøre for å komme meg bort fra dette giftige menneske?? Anonymkode: 89174...9eb
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Hva har hun gjort overfor deg og barnet? Anonymkode: bd1da...2b5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 ❤️Høres ut som ett helvete. Håper du finner styrken nok en gang til å skyve dama ut av livet ditt. For godt. Og stå i siste angrep. håper du har noen å snakke med. ❤️ Anonymkode: aef29...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Dette var skremmende å lese, for dette kunne jeg ha skrevet for noen år siden. Jeg vet faktisk akkurat hva du går igjennom, en av de få som skjønner det siden jeg har opplevd det selv. Jeg vet ikke hva det er som feiler mamma. Vet ikke hva diagnosen heter, eller sykdommen heter. Kanskje det er narssisisme, eller litt av det og litt av noe annet. Uansett, her tok hun over livet mitt. Hun ønsket å bli meg - tok over mine venninner, mitt barn, min eks - mens hun svertet meg til det ugjenkjennelige. Farget håret sånn som jeg pleier å ha det. Fortalte mine livshistorier som sine egne. Det som også er skremmende, er at samfunnet ikke anerkjenner at slike mødre finnes. Det er en underforstått holdning om at alle mødre elsker barna sine og vil dem det beste uansett, og dermed fanges ikke slike forstyrrende personer opp. Og når de lanserer svertekampanjene sine, som de "bekymrede bestemødrene" som de gir seg ut for å være, så kjøper andre folk det. Det finnes ikke noe filter for å fange opp denne galskapen. Jeg har lidd under dette i veldig mange år. Min meget troverdige, dog helt sinnsyke mor, har klart å bruke barnevernet til å ta over omsorgen for barnet mitt med sine gjentatte løgner. Senere da jeg vant igjennom angående dette, etter årevis med rettsaker og diverse, har hun likevel tatt over relasjonen til barnet. Kaller seg selv mamma, og konkurrerer om relasjonen. Det må være mye galt med slike folk. Hormonelle forstyrrelser, narssisisme. Feilkoblinger i hjernen. Mitt råd er å dra så langt vekk du klarer, og kutte absolutt all kontakt med dette giftige mennesket. Jeg har desverre erfart at en slik mor kan ødelegge store deler av livet ditt, og det offentlige kan finne dem troverdige. Kom deg langt vekk, og kutt all kontakt. Før det går for langt. Anonymkode: c9226...22c 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå