Gå til innhold

Når daten har mange facebookvenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått kontakt med en mann på en datingside og han ønsker at vi skal treffes. Han er kjekk og hyggelig, og har alt på stell i livet sitt virker det som. 

Men så gikk jeg inn på hans facebookprofil og fant ut at han har omkring 2000 facebookvenner, mange av dem er single damer fra bl.a Philippinene og Thailand. Jeg ble helt satt ut og vurderer å avslutte kontakten. Overreagerer jeg eller er det riktig av meg å avslutte? 

Anonymkode: 6580e...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor aktiv han er, men uansett ganske flaut. 1000 venner på Facebook var kanskje normalt i 2009, men de fleste er vel litt mer restriktive i dag?

Anonymkode: 77c4a...7d9

Skrevet

Kjøpe brud alternativ om det ikke funker med deg 🤣

Anonymkode: e6270...91c

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått kontakt med en mann på en datingside og han ønsker at vi skal treffes. Han er kjekk og hyggelig, og har alt på stell i livet sitt virker det som. 

Men så gikk jeg inn på hans facebookprofil og fant ut at han har omkring 2000 facebookvenner, mange av dem er single damer fra bl.a Philippinene og Thailand. Jeg ble helt satt ut og vurderer å avslutte kontakten. Overreagerer jeg eller er det riktig av meg å avslutte? 

Anonymkode: 6580e...56d

Høres ut som han er glad i asiatiske kvinner. ikke vanlig lenger å ha så mange facebook-venner.

Anonymkode: da2ea...954

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Spørs hvor aktiv han er, men uansett ganske flaut. 1000 venner på Facebook var kanskje normalt i 2009, men de fleste er vel litt mer restriktive i dag?

Anonymkode: 77c4a...7d9

Dette 👏🏽 I 2009 når man var 16 år 😂

Skrevet
18 minutter siden, Sfr said:

Dette 👏🏽 I 2009 når man var 16 år 😂

Definitivt.

Anonymkode: da2ea...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...