AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 En mannlig bekjent og jeg har sendt en del meldinger i det siste. Både ordentlige samtaler og litt tull og tøys. Jeg er ganske fersk singel etter langt forhold, og lurer på om han legger noe mer i dette enn vennskap. Det går ikke én dag uten at han inviterer til samtale ,og samtalene kan vare i mange timer, og til langt ut på natta. Og når jeg da våkner om morgenen har det ofte tikket inn en snap eller noe fra ham ganske tidlig også. Jeg skal ikke overanalysere dette, men jeg setter veldig pris på oppmerksomheten etter mange år som "usynlig" i ekteskapet mitt. V i har ganske lik humor og er veldig på bølgelengde med det meste. Ingen har skrevet noe direkte flørtete men han virker interessert i bli kjent med meg som person. Jeg setter stor pris på vennskapet, men så lurer jeg også på om det er vanlig at menn vier så mye tid til å snakke med noen "bare" for å være venn, eller om de legger mer i det da. Vi hadde ikke noe særlig kontakt mens jeg var gift. Kontakten tok seg opp etter bruddet, og han var den som tok initiativet til det. Skjønner selvfølgelig at det ikke er noen her som vet dette 100%, men hva tenker dere? Anonymkode: c2672...9da
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Han er keen. Anonymkode: 4f47d...895
Pappi Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Jeg tror han er interessert i mer enn vennskap.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Jeg tror han er interessert, ganske sikker egentlig. Anonymkode: dddf5...14e
Hunmedham Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Opplagt. Ellers hadde han ikkw gjort det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå