AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Jeg har hatt en rar smerte på bakside av venstre legg. Jeg kjenner ingen smerte når jeg går og såvidt jeg ser er det ingen tegn til rødhet eller hevelse. likevel gjør det vondt å trykke på et lite område på leggen. Kjennes litt likt ut som når du trykker på et blåmerke. Jeg klarer derfor ikke helt å skille mellom om dette er muskulært eller ikke. Jeg er ung, men er litt overvektig (29 BMI) og bruker p-piller. jeg har tidligere vært operert i leggen Anonymkode: e9114...41c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 KRystallkula mi sier at du har kreft. Serr? Ingen kan si sånt, uten utdnning, på et forum. Er du bekymra kontakter du legen. Ta deg sammen. Anonymkode: 25263...aa9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): KRystallkula mi sier at du har kreft. Serr? Ingen kan si sånt, uten utdnning, på et forum. Er du bekymra kontakter du legen. Ta deg sammen. Anonymkode: 25263...aa9 Jeg skal SELVSAGT kontakte legen om jeg er usikker - men jeg har aldri hatt blodpropp før og det kan da tenkes at noen her kjenner igjen eventuelle symptomer. Anonymkode: e9114...41c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Dette er det ingen av oss som kan svare på. Prøv å få bestilt time hos lege på mandag. Kan være alt fra en åreknute, til mye annet rart. Ja, de er vanligere enn du tror. Anonymkode: da557...28a
Candiru Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): KRystallkula mi sier at du har kreft. Serr? Ingen kan si sånt, uten utdnning, på et forum. Er du bekymra kontakter du legen. Ta deg sammen. Anonymkode: 25263...aa9 DU kan ta deg sammen.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Er du bekymret drar du til legevakta. Ikke lager en tråd her på KG hvor alle mulige idioter kan svare.
Honey Dew Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Candiru skrev (3 minutter siden): DU kan ta deg sammen. Det er jo riktig det hun sier. Ingen av oss kan vite om det er blodpropp. I stedet for at ts sitter her på kg og spør, er det bedre at hun tar en telefon til legevakten. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Frykter du blodpropp ringer du legevakta. Du spør ikke her inne! Siden du spør og aveneter er det ikke propp. Det ville du ha merket. Anonymkode: a4e9b...9bf
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Ring legevakta! Er du hoven? Anonymkode: ad734...098 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frykter du blodpropp ringer du legevakta. Du spør ikke her inne! Siden du spør og aveneter er det ikke propp. Det ville du ha merket. Anonymkode: a4e9b...9bf Nettopp. det er ingen smerter ved gange eller når jeg sitter i ro, kun hvis jeg trykker på det Spesifikke området. takk for svar resten Anonymkode: e9114...41c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ring legevakta! Er du hoven? Anonymkode: ad734...098 Er ikke hoven, ikke rød Anonymkode: e9114...41c
Candiru Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 Honey Dew skrev (11 minutter siden): Det er jo riktig det hun sier. Ingen av oss kan vite om det er blodpropp. I stedet for at ts sitter her på kg og spør, er det bedre at hun tar en telefon til legevakten. Jada, enig i det. Hang meg bare opp i den frekke tonen. TS ville bare vite om andre hadde opplevd lignende symptomer.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 Det er jo umulig å vite for oss hva det er men jeg ville ikke vært så bekymret over at det gjør vondt å trykke på et område, om det ikke gjør vondt ellers og ikke er rødt eller hovent eller blått eller noe sånt. Spørs jo litt hvor vondt det er å trykke på såklart men kan jo være ømt pga mange grunner, at du har slått borti noe eller fordi du driver å trykker der eller du er litt støl i musklen eller noe.. Anonymkode: 11526...a25 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 Jeg er ofte øm her og der som jeg kan kjenne når jeg trykker på huden/området uten at det er noe spesielt galt Anonymkode: 11526...a25
Candiru Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 Hevelse, rødhet og litt "hard" muskulatur er i tillegg til smerte de vanligste symptomene på blodpropp i leggen. Man kan ha blodpropp uten disse symptomene også. Du bør absolutt følge litt med på dette, om det skulle endre seg. Skulle du plutselig bli tungpustet og få smerter i brystet, så må du komme deg til lege øyeblikkelig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 Candiru skrev (5 minutter siden): Hevelse, rødhet og litt "hard" muskulatur er i tillegg til smerte de vanligste symptomene på blodpropp i leggen. Man kan ha blodpropp uten disse symptomene også. Du bør absolutt følge litt med på dette, om det skulle endre seg. Skulle du plutselig bli tungpustet og få smerter i brystet, så må du komme deg til lege øyeblikkelig. Takk! jeg skal følge med. foreløpig er det ingen andre smerter enn når jeg trykker på akkurat det spesifikke området, men jeg skal absolutt være litt årvåken de neste dagene. Anonymkode: e9114...41c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Hvor lenge har du kjent dette da? Og har det forverret seg? Anonymkode: 22252...fe1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lenge har du kjent dette da? Og har det forverret seg? Anonymkode: 22252...fe1 Jeg merket det for noen dager siden. ingen forverringer - men heller ingen bedring foreløpig Anonymkode: e9114...41c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå