Gå til innhold

Hva er vanlig i et kollektiv?


Fauna

Anbefalte innlegg

Jeg og en vennine skal flytte inn i kollektiv om noen dager, alt utenom rommene er møblert.

Det bor ingen der fra før av.

Det jeg lurer på er om noen vet om det er vanlig at "møblert" inkluderer bestikk, glass og gryter og slikt?

Vi har en del selv, men vet ikke om vi bryr oss med å ta det med om det allerede er det i leiligheten.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Varierer nok veldig, men det er vanlig at folk har med seg kjøkkenutstyr. Ring og spør?

Har bodd en del på kollektiv. Har både opplevd at alle hadde sitt utstyr (hvilket egentlig var helt greit. Opplevde aldri å komme hjem til skitne gryter..), og at man delte utstyret. Har du masse fint utstyr som du er redd for, så må du være klar over at det finnes mange kjøkkenkløner der ute.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har opplevd at det ble holdt av den som eier leiligheten, og jeg har opplevd at alt var privat, dvs de som bodde der hadde med seg og at dette ble brukt om hverandre, og at enhver brukte kun sitt eget.

Reglene sier vel at "fullt møblert" skal inneholde alt du trenger, også kjøkkenutstyr. Jeg ville ringt og sjekket for uansett er det jo ikke sikkert at du og de som leier ut har samme forhold til "alt man trenger" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...