AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Hvordan er det å bli/være singel dame i denne alderen? Er det vanskelig å finne en oppriktig god og snill mann uten barn fra før? Ønsker meg så gjerne en åpen og liberal mann med en positiv og leken innstilling til livet, samtidig som han liker å ha intellektuelle samtaler, er forståelsesfull og god til å se andres perspektiver, i tillegg ønsker seg det tradisjonelle familielivet. En som forstår hvor tøft livet kan være, men likevel ser lyst på fremtiden. Anonymkode: f3024...5e3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Har du hatt mange sexpartnere? Anonymkode: 3038d...1b0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Jeg har bare to siden jeg har vært i langvarig forhold hele tiden. Hvilken betydning har det, tenker du? Ts Anonymkode: f3024...5e3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har bare to siden jeg har vært i langvarig forhold hele tiden. Hvilken betydning har det, tenker du? Ts Anonymkode: f3024...5e3 Det er veldig bra. Mange menn ønsker ikke å slå seg til ro med en som har ligget med veldig mange. Anonymkode: 3038d...1b0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Det ønsket går begge veier Ts Anonymkode: f3024...5e3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig bra. Mange menn ønsker ikke å slå seg til ro med en som har ligget med veldig mange. Anonymkode: 3038d...1b0 🙄 Og hvordan skal han finne ut det? Ellers er det nok mange kvinner som ikke vil være sammen med menn med slike holdninger. De er ofte sjalu, kontrollerende menn med mindreverdighetskomplekser som krever stadig skryt og bekreftelse, og at dama tilber den helt gjennomsnittlige penisen deres.... Anonymkode: 0c7cc...496 21
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 🙄 Og hvordan skal han finne ut det? Ellers er det nok mange kvinner som ikke vil være sammen med menn med slike holdninger. De er ofte sjalu, kontrollerende menn med mindreverdighetskomplekser som krever stadig skryt og bekreftelse, og at dama tilber den helt gjennomsnittlige penisen deres.... Anonymkode: 0c7cc...496 Dette Anonymkode: 8d2c2...63d 4
Mona123 Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Det er helt fantastisk! Nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg orket å date da jeg var under 25. Mange gode menn å velge mellom, de er i stabil jobb, respektfulle, har ønske om noe seriøst og er klar på kommunikasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Med tanke på kjønn, alder og ønsker har du det vel lettere på markedet enn sånn ca. alle andre. Anonymkode: a105d...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Det er jo veldig lett for damer 28-31 å få kjæreste. Mye lettere enn for de fleste Anonymkode: c3a7b...e5e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 Jeg var opptatt da selv, men oppfattet markedet som det mest «enkle». Mange var single med ønske om å stifte familie og finne langvarig partner. Anonymkode: cb9a0...4be
herzeleid Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 Jeg tror det er veldig avhengig av hvem og hvor en er selv. Om en ikke har levd veldig utagerende og ellers lever under "seriøse" rammer er det nok en del kandidater å ta av og mitt inntrykk er at attraktive mennesker som går ut av forhold stort sett klarer å finne noen. Samtidig er det nok noe vanskeligere om en selv har noenlunde høy sosioøkonomisk status og ønsker en barnløs gjevnaldrende mann da det gjerne er mange om beinet og disse gjerne kan er på sitt mest attraktive og kan velge nedover i alder.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: 🙄 Og hvordan skal han finne ut det? Ellers er det nok mange kvinner som ikke vil være sammen med menn med slike holdninger. De er ofte sjalu, kontrollerende menn med mindreverdighetskomplekser som krever stadig skryt og bekreftelse, og at dama tilber den helt gjennomsnittlige penisen deres.... Anonymkode: 0c7cc...496 Og de kan selv ha hatt 100 partnere, men slutshamer dama om hun har hatt fler enn to. Veldig creepy og kontrollerende. Anonymkode: b9fb5...40d 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 Og for å svare. Jeg merker ikke noe forskjell som singel 31 og singel 20. Var i et langt forhold i mellomtiden og trodde en ørken ventet etter alt drittprat om kvinner over 25, men er akkurat som før, både menn med og uten barn ønsker forhold og det er et flust å ta av. Han jeg dater nå har et barn, syns det bare er koselig. Veldig snill og pen mann, glad jeg snappet han opp før noen andre Anonymkode: b9fb5...40d 3
Gjest Minesveiper Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 Tror egentlig at markedet er bra. Det finnes nok av "ubrukte" menn som først blir ansett som attraktive i andre halvdel av 20-årene.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 Har en bror på 31 år. Han har trygg, stabil jobb som lærer, eier egen leilighet i sentrum av populær sørlandsby, ingen barn fra tidligere forhold og han har fantastisk (dog type MENSA) humor. Likevel har han "problemer" med å finne ei dame i hans alder som er uten barn fra før av. Anonymkode: 8f4df...06b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Jeg vil si dette er idealalder for å finne seg en livspartner. Kanskje justert til 27-30, hvis man skal pirke. Men det er klart at de individuelle forskjellene er langt større enn forskjellene mellom hver alder. En attraktiv kvinne er en attraktiv kvinne - noen sliter aldri. Så handler det mye om hva man forventer og ønsker i en partner. For flere jeg kjenner så har dette vært en alder der de er blitt litt mer seg selv, litt mer trygge, ferdig med studier og den første jobben og ting som kan gjøre en rastløs og usikker, men fortsatt en alder der man er ung og attraktiv, uten bagasje. Jeg traff kjæresten da jeg var 28 for to år siden (ser ut som om alt går rette veien), og min søster traff mannen da hun var 29 (nå gift med barn). Bor i Oslo riktignok, og bodd i storbyer mesteparten av livet. Det er vel en faktor her ettersom jeg vet folk etablerer seg tidligere i distriktene. Anonymkode: b84d1...9e3
Jacuzzi Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 Jeg er 32, og synes det er vanskelig. Den typen menn som du skisserer, er sånne menn ALLE vil ha. Og de blir fort opptatt igjen i de små periodene de faktisk er single. Men det finnes sikkert en del aktuelle kandidater, om du gidder å tråle deg gjennom mye ræl først på Tinder, da. Selv prøver jeg kun IRL - og dét er blitt kjempevanskelig. Virker nesten som at single menn over 30 har blitt så vant til å leve livet sitt på internett at de ikke evner å føre samtaler med damer i virkeligheten lengre. På utestedene sitter de også og sveiper i stedet for å se seg rundt etter hva som faktisk finnes rett foran nesetippen deres. Kjipt 😔
Anonymburker Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan er det å bli/være singel dame i denne alderen? Er det vanskelig å finne en oppriktig god og snill mann uten barn fra før? Ønsker meg så gjerne en åpen og liberal mann med en positiv og leken innstilling til livet, samtidig som han liker å ha intellektuelle samtaler, er forståelsesfull og god til å se andres perspektiver, i tillegg ønsker seg det tradisjonelle familielivet. En som forstår hvor tøft livet kan være, men likevel ser lyst på fremtiden. Anonymkode: f3024...5e3 Er du uten barn selv? Til det som er uthevet; kjenner meg igjen i mye av det du søker her. Jeg har mine positive og lekne sider, men også alvorlige sider. Har opplevd mye motgang, men kjemper mens jeg står i "driten". Det som gir mest grobunn for optimisme er tanken på å en gang oppleve å få en egen familie. Jeg jobber med barn og vet derfor litt om hvordan jeg ville oppdratt egne barn. Føler selv jeg er god og snill, har ikke ligget rundt og kun hatt tre partnere.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 🙄 Og hvordan skal han finne ut det? Ellers er det nok mange kvinner som ikke vil være sammen med menn med slike holdninger. De er ofte sjalu, kontrollerende menn med mindreverdighetskomplekser som krever stadig skryt og bekreftelse, og at dama tilber den helt gjennomsnittlige penisen deres.... Anonymkode: 0c7cc...496 Oisann, du ble skikkelig triggered... Anonymkode: 3038d...1b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå