AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Dette er altså noe nytt for meg som har pågått de siste ukene. Aldri vært plaget med det før. Jeg brekker meg av sønnen min sine bleier, om jeg spiser/drikker ting som ikke smaker helt perfekt, brekker meg av å tenke på ekle ting, og ofte også totalt uprovosert feks i bilen eller mens jeg kler på meg (bare random eksempler, skjer når og hvor som helstkr... Jeg er ikke kvalm, går ikke rundt og føler på kvalme i det hele tatt, jeg bare plutselig brekker meg. Særlig det med bleiene plager meg. Jeg har jobbet mange år i helsevesenet og har ALDRI hatt problem med noe slags kroppsvæsker før, men nå tåler jeg plutselig ingenting før jeg brekker meg. Også frustrerende at det skjer helt uprovosert feks på butikken eller i møte. Hva kan dette være? Har legetime, men det er lenge til.... Blir litt bekymret over denne plutselige enorme omveltningen! Anonymkode: 63c63...d38
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Gravid? 😅 Anonymkode: 5c071...e8e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gravid? 😅 Anonymkode: 5c071...e8e Nei heldigvis 😅 tanken har slått meg, men det er jeg ikke. Anonymkode: 63c63...d38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå