AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Dette er om en person jeg har snakket lenge med, men egentlig aldri møtt siden vi begge hadde forskjellige interesser og da fungerte det aldri. Nå har det jo gått noen måneder uten at vi har snakket noe. Var på jobb idag og går forbi en person i korridoren, som så sånn skikkelig intenst og sjokkert samtidig på meg... Det gikk ikke opp for meg at at det var noe kjent med denne personen før jeg innså at denne personen så skikkelig på meg i det lille øyeblikket vi gikk forbi hverandre i gangen. Og rett etter det tror jeg det slo meg at det muligens var den personen jeg snakket lenge med... jeg er jo ikke helt sikker men 98% sikker på at det var denne personen. Jeg skulle egentlig til å ta lunsj med en kollega da og tror jeg ble så satt ut at jeg mistet matlysten min for vi begge bestilte det vanlige, men jeg klarte så vidt å svelge ned maten her... Jeg vet virkelig ikke hva som skjedde men det ble så mye som skjedde på en gang, sjokk, ubehagelig og det gjorde nok at jeg mistet matlysten å ble mer kvalmende for med med tanken av å prøve å spise så mye... Altså jeg jobber 3 timer fra der han bor, så oddsen for at dette skulle skje er veldig liten... men herregud jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg har det så ubehaglig? Noen som har opplevd noe lignede? eller forsåt hvorfor det ble tatt sånn fra min side? Anonymkode: cfc51...24d 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 uff... jeg håper virkelig ting snart blir bedre for deg ts og folk gir deg noen skikkelig hjelpsomme svar Det å gå rundt med en slik klump i halsen er ikke noe kjekt Jeg tipper det er for det meste sjokket ditt som har gjort at du føler det sånn, men tipper du enda har det ubehagelig siden du skriver denne tråden etter midnatt... Anonymkode: ad246...11d 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): uff... jeg håper virkelig ting snart blir bedre for deg ts og folk gir deg noen skikkelig hjelpsomme svar Det å gå rundt med en slik klump i halsen er ikke noe kjekt Jeg tipper det er for det meste sjokket ditt som har gjort at du føler det sånn, men tipper du enda har det ubehagelig siden du skriver denne tråden etter midnatt... Anonymkode: ad246...11d ja... har tidenes klump i halsen og fortsår virkelig ikke hvorfor? har ikke sjokket mitt gått over til nå?? Jeg har ikke klart å spise i hele dag, mistet all appetitt Anonymkode: cfc51...24d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Send en melding da vel? Anonymkode: 5dc9c...300
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send en melding da vel? Anonymkode: 5dc9c...300 Jeg kan nok ikke det, blir nok veldig rart om jeg gjør det etter så mange mnder uten noe snakk Anonymkode: cfc51...24d
Gullfisk_ Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send en melding da vel? Anonymkode: 5dc9c...300 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan nok ikke det, blir nok veldig rart om jeg gjør det etter så mange mnder uten noe snakk Anonymkode: cfc51...24d Ja ser den, pluss hadde nok åsså vært en litt rar måte å starte en samtale på etter at det dabbet av for dere "hei var det du jeg så ved arbeidsplassen min igår" 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå