AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Min første date med ny dame etter noen års fravær fra sånt. Flott førstedate, bra kjemi, begge vil treffes igjen. Ny date, - i kveld Vi kysser, går tur, har det topp, småkliner, går mer, skal si ha det, blir stående en stund og kline litt ivrig. Og så - du tror det ikke! - så går det for meg. Yes! I klærne, slik vi står. Hun skjønner det, blir litt forvirret, så sier vi takk for i kveld. Og hva nå? Sitter her nå, flau og dum. Ødelagt alt. Anonymkode: 278aa...925
visp Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min første date med ny dame etter noen års fravær fra sånt. Flott førstedate, bra kjemi, begge vil treffes igjen. Ny date, - i kveld Vi kysser, går tur, har det topp, småkliner, går mer, skal si ha det, blir stående en stund og kline litt ivrig. Og så - du tror det ikke! - så går det for meg. Yes! I klærne, slik vi står. Hun skjønner det, blir litt forvirret, så sier vi takk for i kveld. Og hva nå? Sitter her nå, flau og dum. Ødelagt alt. Anonymkode: 278aa...925 Slapp av:) Det går helt bra. 11
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Det er jo ikke sikkert du har ødelagt alt da, kanskje hun tar det som et kompliment? Anonymkode: 89fe4...547 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Slapp av, du er ikke den første eller den siste som opplever det. Hvis hun dumper deg for det, er hun ikke verdt tiden din. Anonymkode: d3591...3cd 16
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Har og opplevd en mann, som kom da vi klina, tok det som kompliment, og vi ble kjærester. Ønsker deg masse lykke til. Anonymkode: 6b52d...e6f 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Jeg hadde tatt det som ett kompliment! At noen hadde SÅ lyst på meg... Anonymkode: 90eec...f1c 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Jøss kan man komme uten stimulering? Da er det bare psykisk da? Kanskje han fikk stå men ikke kom? Hvordan vet dere at de faktisk kom dere som sier dere har opplevd dette? Anonymkode: 2fe2c...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Jeg hadde tenkt at dette er en fyr som sikkert kommer aaaaaaaaaltfor fort, så hadde ikke giddet mer. Anonymkode: e151e...431 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Ikke tenk på det. Er du sikker på at hun fikk det med seg da? Jeg hadde bare latt det fare, og latt som ingenting. Det er jo ikke verdens undergang. Anonymkode: a9dbb...ae5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tenkt at dette er en fyr som sikkert kommer aaaaaaaaaltfor fort, så hadde ikke giddet mer. Det var det jeg tenkte også, derfor var jeg stressa og deppa. For hun skjønte det, tro meg. Kjempeflaut. Men vi har hatt kontakt etterpå og alt virker greit. Er til og med invitert hjem på pepperkakebaking i dag 😀 Anonymkode: 278aa...925 11
visp Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var det jeg tenkte også, derfor var jeg stressa og deppa. For hun skjønte det, tro meg. Kjempeflaut. Men vi har hatt kontakt etterpå og alt virker greit. Er til og med invitert hjem på pepperkakebaking i dag 😀 Anonymkode: 278aa...925 Så koselig🙂
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 Skjedde med eksen min også. Jeg tok det som et kompliment. Og han var absolutt ikke en som kom så fryktelig fort når ho først begynte å ha sex. Vi var sammen i 12 år. Og den episoden har jeg ikke tenkt på på årevis før du skrev dette 😆 Anonymkode: 5656c...761 1
Hunmedham Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 Tenker... Dette blir tredje daten deres, hvis jeg har telt riktig. Forrige gang klinte dere så heftig at du fikk utløsning, og hun skjønte at det skjedde. Hun inviterer hjem til seg raskt etterpå, til date nummer tre. Hm. Er det pepperkakebaking eller "pepperkakebaking", tro? 😉 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 Hunmedham skrev (1 time siden): Tenker... Dette blir tredje daten deres, hvis jeg har telt riktig. Forrige gang klinte dere så heftig at du fikk utløsning, og hun skjønte at det skjedde. Hun inviterer hjem til seg raskt etterpå, til date nummer tre. Hm. Er det pepperkakebaking eller "pepperkakebaking", tro? 😉 Snart kommer innlegg fra den damen at hun er ghostet etter sex på tredje date . Anonymkode: 63f7d...cf5 2
flygefisk1 Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jøss kan man komme uten stimulering? Da er det bare psykisk da? Kanskje han fikk stå men ikke kom? Hvordan vet dere at de faktisk kom dere som sier dere har opplevd dette? Anonymkode: 2fe2c...ed3 Du er dum du?!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Du, det hadde jeg ikke tenkt på noe annet enn som at du virkelig ville ha meg ❤️ Anonymkode: bacd1...358
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 Hehe tror jeg hadde kost meg veldig med å vite at min date ble såpass kåt. Der og da flau selvfølgelig for hadde nok ikke visst hva å si eller hvordan reagere. Men det er bare positivt. Du får bare leke det bort og si du har lyst å ta igjen 😂 Anonymkode: 7ce1a...5db 1
MiniMjau Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 Det ér jo bare en morsom historie som dere kan knise litt av i fremtiden. Hvis dere er voksne, og seriøse med hverandre, så spiller ikke dette noe rolle!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #20 Skrevet 29. november 2020 Ja, det ble en veldig fin kveld 🤩 Anonymkode: 278aa...925 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå