Gå til innhold

Sende venneforespørsel ....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud så flau jeg er.... Det er en gutt som jobber like ved der jeg jobber, vi sier alltid hei, og jeg har sett ham i flere år. I det siste har jeg plutselig begynt å tenke på han som søt, og i kveld så sendte jeg en forespørsel på Facebook 🙈 etter 1 1/2 time så var den fortsatt ikke godkjent, så jeg avbrøt den... vil han se det? 

Anonymkode: 98721...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvtime..! Det går ofte 12 timer mellom hver gang jeg sjekker Face.

Skrevet
Bernardette skrev (1 minutt siden):

Halvtime..! Det går ofte 12 timer mellom hver gang jeg sjekker Face.

Halvannen time :)

Skrevet

Slapp av! Som nevnt over så kan det gå flere timer før man sjekker Facebook og for noen andre så kan det gå dager. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Halvannen time :)

Sorry. Men likevel. Om du sletter den før han rakk å se den, tror jeg ikke kan får opp noe. Men det er mildt sagt kleint om han har sett den, for så å se et kvarter senere at den er slettet, da.

• Liker 4
Skrevet

Det er stor fare for at han kommer til å se dette ja🙈 Har skjedd med meg før der jeg har fått varsel, og når jeg trykker på den er den vekke🥲

MEN jeg synes du skal sende den igjen jeg, hoppe i det. Det værste som kan skje er at han ikke er interessert, men tenk om han faktisk er interessert tilbake da🤭😁

Anonymkode: 6a38c...c62

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke bare la venneforespørselen stå? Alle vet jo at noen legger til alle de noen gang har sagt hei til, mens andre har kun familien og nære venner. La forespørselen stå, også kan han godkjenne eller avvise. Da vet du hvor dere står.

Det er ikke flaut å sende forespørsel. 

Anonymkode: c5794...92b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er stor fare for at han kommer til å se dette ja🙈 Har skjedd med meg før der jeg har fått varsel, og når jeg trykker på den er den vekke🥲

MEN jeg synes du skal sende den igjen jeg, hoppe i det. Det værste som kan skje er at han ikke er interessert, men tenk om han faktisk er interessert tilbake da🤭😁

Jeg har følt litt at vi har hatt et lite øye til hverandre :) men nå er jeg bare flau, og han jobber på butikken som jeg handler mat på 🙈

Skrevet

Jeg ville sendt ny meldingsforespørsel nå. Er mer kleint at han får varsel om at han har fått det fra deg, og så er den borte når han klikker inn på den. Kan jo godt hende han godtar forespørselen :)

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (29 minutter siden):

Jeg ville sendt ny meldingsforespørsel nå. Er mer kleint at han får varsel om at han har fått det fra deg, og så er den borte når han klikker inn på den. Kan jo godt hende han godtar forespørselen :)

Jeg sendte faktisk på nytt, Gud så flaut 🙈 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sendte faktisk på nytt, Gud så flaut 🙈 

Woo, jeg krysser fingrene for deg😍

• Liker 2
Skrevet

1,5 time? Det kan gå dager mellom hver gang jeg sjekker Facebook, hvorfor sånn hastverk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Woo, jeg krysser fingrene for deg😍

Takk :)

Skrevet
Jdz skrev (11 minutter siden):

1,5 time? Det kan gå dager mellom hver gang jeg sjekker Facebook, hvorfor sånn hastverk?

Tviler på at en relativt ung mann sjekker Facebook så sjelden :) trodde der var mer vanlig å sjekke flere ganger hver dag jeg 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tviler på at en relativt ung mann sjekker Facebook så sjelden :) trodde der var mer vanlig å sjekke flere ganger hver dag jeg 🙈

Tror ikke unge menn er spesielt aktive på Facebook. I newsfeeden min ser jeg stort sett kun reklame, oppdateringer fra sider og grupper, og innlegg fra tanter og bestemødre på 60+. 

• Liker 3
Skrevet
Jdz skrev (Akkurat nå):

Tror ikke unge menn er spesielt aktive på Facebook. I newsfeeden min ser jeg stort sett kun reklame, oppdateringer fra sider og grupper, og innlegg fra tanter og bestemødre på 60+. 

Sant nok 😊 Facebook har egentlig blitt litt kjedelig ...

Skrevet

Han får varsel, den bare er ikke der når han sjekker, eller at dere ikke blir venner om han godtar. 

Anonymkode: 29bb9...c5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sant nok 😊 Facebook har egentlig blitt litt kjedelig ...

Enig. Jeg husker for 10 år siden var de fleste ganske aktive, det var spennene å være venn med folk. Men nå er det ingenting spennende lenger. Bare en fjern slektning som deler at hun er på sykehuset, og alle sykdommene hun har, pluss noen foreldre som deler bilder av barna sine.

Skrevet

Hvis han forhåndsvisning på varsler på telefonen så vil han se at du la han til, men så vil varselet inne på facebook være borte. 

Anonymkode: 8751d...5de

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis han forhåndsvisning på varsler på telefonen så vil han se at du la han til, men så vil varselet inne på facebook være borte. 

Anonymkode: 8751d...5de

Ok :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...