Gå til innhold

Dame på datingside- signaler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvilke signaler man sender ut som kvinne om man velger å være på Tinder feks..? Virker jeg desperat? Hva tenker menn i grunn om kvinner på Tinder og andre datingsider?

Anonymkode: 71c6d...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er jo ikke desperat å være på tinder. Man må jo nesten ha tinder for å møte noen nå😅ganske normalt 

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Lurer bare på hvilke signaler man sender ut som kvinne om man velger å være på Tinder feks..? Virker jeg desperat? Hva tenker menn i grunn om kvinner på Tinder og andre datingsider?

Det er ikke noe mindre desperat å henge på pub hvertfall. 

Helt ok med nettdating. Men ligge med noen på de første datene er slutty. Å ville ha meldinger hele tiden vitner om kontrollbehov 

Anonymkode: 6f958...0e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe mindre desperat å henge på pub hvertfall. 

Helt ok med nettdating. Men ligge med noen på de første datene er slutty. Å ville ha meldinger hele tiden vitner om kontrollbehov 

Anonymkode: 6f958...0e8

Men hvis man feks kun ønsker seksuelt forhold. Er det slutty å ha det på første date? Når bør man egentlig vente da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvis man feks kun ønsker seksuelt forhold. Er det slutty å ha det på første date? Når bør man egentlig vente da?

Har det noe å si om det er det om sex er det eneste du er ute etter?

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (34 minutter siden):

Har det noe å si om det er det om sex er det eneste du er ute etter?

Var det jeg lurte på, siden hun over tilsynelatende skrev det var slutty på andre date..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var det jeg lurte på, siden hun over tilsynelatende skrev det var slutty på andre date..

Ja, men... jeg tenker at menn gir fullstendig blaffen i om du fremstår som det ene eller det andre om alt de er ute etter er sex? Jeg vil tro de syns det er greit at du ikke spiller og går rundt grøten?

Skrevet

Sender signaler? Er ikke omtrent alle på Tinder nå?

Anonymkode: 1c1b6...e8c

Skrevet

Alle er på tinder. Det er hva du gjør det til. Jeg driter langt i om folk synes det er slutty. Da er jeg en slut. Whatever.

Anonymkode: 6d431...ceb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...