Mimmii Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Hei! Har noen her opplevd at katten, eller eventuelt hunden har allergi? Hvor lang tid tok det før dyret responderte på behandling? Eventuelt andre innspill? Katten min er tett i nesen, har små sår i ansiktet/hals + at han har rennende øyne.. Står nå på Prednisolon, og har byttet ut det gamle föret til et et allergivennlig för..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Min hadde noe allergi da den var kattunge. Hun nøs hele tiden, og det rant fra øynene og nesen. Men hun voks det heldigvis av seg etter en stund. Jeg snakket med en dyrlege, men de fant ikke ut hva det var, så fikk beskjed om å vente litt og se. Så de gikk bort av seg selv uten behandling. Anonymkode: 86b9c...bc9
Mimmii Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 14.09): Min hadde noe allergi da den var kattunge. Hun nøs hele tiden, og det rant fra øynene og nesen. Men hun voks det heldigvis av seg etter en stund. Jeg snakket med en dyrlege, men de fant ikke ut hva det var, så fikk beskjed om å vente litt og se. Så de gikk bort av seg selv uten behandling. Anonymkode: 86b9c...bc9 Takk for svar! Godt å høre☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå