AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Sliter i ettertid med å spise men også å skulle suge sexpartneren min. Kjenner veldig på at jeg brekker meg og klarer ikke få den langt nok inn.. Har ikke sagt noe til han da vi ikke kjenner hverandre godt nok. Er det noe jeg kan gjøre for å bedre dette? Har noen råd? Anonymkode: 306d4...ceb 1
Gjest Lisa Rowe Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Utrolig leit å høre.. Har du fått noe hjelp etter dette - går du til behandling? Jeg sliter også med ting som minner meg om hendelsen/mannen (ulike ting, steder, lukter, lyder, mennesker) og behandleren min mener dette er noe som vil bli lettere etterhvert som vi får startet med traumeterapi. Ellers håper jeg du blir komfortabel nok til å fortelle sexpartneren din etterhvert.. Å presse deg selv til seksuelle handlinger som fører til ubehag vil trolig bare forverre problemet ditt.
Kala Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Hva med å kontakte noen som kan hjelpe deg til å bearbeide dette? En psykolog for eksempel. Du skal ikke gjøre noe du ikke har lyst til, eller er komfortabel med. Når noen har brutt grensene dine på denne stygge måten, er det vikyig at du selv respekterer dine egne grenser. Om sexpartneren din ikke klarer og respektere at du ikke vil, ved å lage dårlig stemning fir at du sier nei, er det en ypperlig anledning til å kvitte deg med med han. Da har han vist deg at han ikke er noe å samle på. Uansett, så leit at du ble utsatt for dette. En dag er det et fjernt minne. Du kan bearbeide opplevelsen, slik at du får tilbake kontrollen selv. Ta tilbake kontrollen, og ta grep for å komme deg videre. Du kommer deg videre med å jobbe deg gjennom minnene. Sett ord det du opplevde, og snakk minnet og følelsene i hjel. Du kommer deg gjennom dette. Så lenge du ikke unngår minnet, men tar tyrnen i hornet og våger og føle på ubehaget. Masse lykke til! Dette fikser du! 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Her må du snakke med noen som kan hjelpe deg. Begynn med fastlegen. men husk at dps mest sannsynlig kommer til å gi deg avslag.. du må vøre ekstremt syk for å få hjelp. Men ikke gi deg.. legg heller på Anonymkode: 646b8...050
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Hvis ikke du kjenner den nye partneren din godt nok, så synes jeg ikke du skal gjøre ting som er ubehagelig for deg. Anonymkode: 74cfe...f9c 13
Gjest Warrior Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 (endret) Fælt at du måtte oppleve det Kanskje du kan snakke med fastlegen din om det, så kan han/hun gi deg råd og kanskje henvise deg til psykolog. For det er ikke bra å holde sånt for seg selv. Det er bra å få snakket om det. Få det ut. Så må du ikke føle deg presset til å suge hvis du ikke klarer det enda. En sexpartner må respektere det. Det viktigste nå må være at du klarer å spise mat. Endret 27. november 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sliter i ettertid med å spise men også å skulle suge sexpartneren min. Kjenner veldig på at jeg brekker meg og klarer ikke få den langt nok inn.. Har ikke sagt noe til han da vi ikke kjenner hverandre godt nok. Er det noe jeg kan gjøre for å bedre dette? Har noen råd? Anonymkode: 306d4...ceb Hvis du ikke er trygg på å dele slikt, så er du egentlig ikke trygg nok på å suge han heller. Det er ok å si nei. Anonymkode: 6b3c2...e92 13
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 Håper du forstår at du ikke trenger å bruke munnen på ham. Blir han irritert så er han ikke noe å holde på. Har du derimot lyst til å suge han, så anbefaler jeg at du sørger for at du alltid er i kontroll. Da må du vise/fortelle tydelig at han ikke får legge hendene på hodet ditt, og at du bestemmer hvor mye av ham du tar inn. Det beste hadde kanskje vært å unngå å suge han før du føler deg trygg på ham. Du trenger ikke å fortelle alt, eller gi detaljer. Du kan jo fortelle at du har hatt en traumatisk opplevelse du ikke har lyst til å snakke om, men at det er noen ting du ikke er helt komfortabel med å gjøre, og at det er fint om han kan vise forståelse om det er noe du ikke vil gjøre, eller har lyst til å stoppe midt i akten. Anonymkode: 911cd...e05 6
flygefisk1 Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 Hvordan ble du voldtatt i munnen? Siden du har denne reaksjonen, så tolker jeg det som at det ikke skjedde for så altfor lenge siden heller?! En "partner" du nesten ikke kjenner, er vel ikke en "partner" i mine øyne - men meg om det, du får bare si at du ikke føler deg 100% trygg til oralsex enda og at dette er noe du vil vente med.
Jytte Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter i ettertid med å spise men også å skulle suge sexpartneren min. Kjenner veldig på at jeg brekker meg og klarer ikke få den langt nok inn.. Har ikke sagt noe til han da vi ikke kjenner hverandre godt nok. Er det noe jeg kan gjøre for å bedre dette? Har noen råd? Anonymkode: 306d4...ceb Fortell han at det kan ta tid før du er trygg nok. Du må ikke suge han, og du kan be han hjelpe til og han trenger ikke komme i munnen din. Å suge en mann jeg ikke kjenner godt nok gjør jeg aldri. Kan telle på en hånd de jeg har tatt det skrittet med. flygefisk1 skrev (17 minutter siden): Hvordan ble du voldtatt i munnen? Siden du har denne reaksjonen, så tolker jeg det som at det ikke skjedde for så altfor lenge siden heller?! En "partner" du nesten ikke kjenner, er vel ikke en "partner" i mine øyne - men meg om det, du får bare si at du ikke føler deg 100% trygg til oralsex enda og at dette er noe du vil vente med. Trusler, stygge trusler. Har opplevd det selv. Ts ønsker sikkert å komme over sin frykt. Det kan ha skjedd for mange år siden. Tiden leger ikke alltid alle sår. 1
flygefisk1 Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 Jytte skrev (31 minutter siden): Fortell han at det kan ta tid før du er trygg nok. Du må ikke suge han, og du kan be han hjelpe til og han trenger ikke komme i munnen din. Å suge en mann jeg ikke kjenner godt nok gjør jeg aldri. Kan telle på en hånd de jeg har tatt det skrittet med. Trusler, stygge trusler. Har opplevd det selv. Ts ønsker sikkert å komme over sin frykt. Det kan ha skjedd for mange år siden. Tiden leger ikke alltid alle sår. Hva er det du snakker om? 1
Gjest Lisa Rowe Skrevet 27. november 2020 #12 Skrevet 27. november 2020 flygefisk1 skrev (4 minutter siden): Hva er det du snakker om? Du spurte: "Hvordan ble du voldtatt i munnen?"
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 har blitt det selv. sliter med å kaste opp mat / ta store/lange ting i munnen. Anonymkode: 83a4d...66c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 Asså, suging er ikke en obligatorisk del av sexlivet. Hilsen mann Anonymkode: d02a1...3db 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 flygefisk1 skrev (1 time siden): Hvordan ble du voldtatt i munnen? Siden du har denne reaksjonen, så tolker jeg det som at det ikke skjedde for så altfor lenge siden heller?! En "partner" du nesten ikke kjenner, er vel ikke en "partner" i mine øyne - men meg om det, du får bare si at du ikke føler deg 100% trygg til oralsex enda og at dette er noe du vil vente med. På samme måte som man kan bli det i andre kroppsåpninger. Jeg kaller han sexpartner fordi han er den eneste jeg har sex med nå og forhåpentligvis senere også. Blir selvsagt bedre kjent med tiden. Greia er at jeg gjerne vil gjøre det, ønsker at han skal ha det godt og det er så frustrerende for meg.. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): har blitt det selv. sliter med å kaste opp mat / ta store/lange ting i munnen. Anonymkode: 83a4d...66c åhh. Unnskyld meg men det er på en forskrudd måte veldig godt å høre.. Jeg sliter med å pusse tennene også. Siste tiden går spisinga bedre, klarer å spise vanlig mat men må drikke mye samtidig. Setter det ofte fast eller må hoste det opp igjen, da. Kunne du tenkt deg å snakket litt med meg på innboks? Hadde vært godt å hørt litt fra andre som har gått gjennom det samme som meg. Føler meg alene om det. Anonymkode: 306d4...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 (endret) Vil du vite hvordan man kan bli voldtatt i munn? En fyr pirker fingeren sin inn i munnen din, tvinger den åpen. Tviholder rundt hodet ditt, hardt tak i håret og/eller nærmest et kvelertak. Harde trusler om vold eller andre ting man man ikke ser til helvette å gape. Fingeren inn i munn for å tvinge munnen din åpen. Deretter presser han hodet nedover pikken. Bank om du ikke gjør som han sier. Følelsen av å besvime, ikke få puste og spy på likt mens det foregår. Du får bare trekke pusten om du er flink og gjør det du skal. Det er like enkelt å bli voldtatt i munnen som andre plasser. Overlevde selv en natt et sted der jeg ble låst inne og bundet fast. Sluttet å telle på 6 overgrep. Det jeg forklarer her, var ikke det verste. Sliter ennå med diverse selv om det skjedde i 2009. Anonymkode: 6b3c2...e92 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 30. november 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #17 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På samme måte som man kan bli det i andre kroppsåpninger. Jeg kaller han sexpartner fordi han er den eneste jeg har sex med nå og forhåpentligvis senere også. Blir selvsagt bedre kjent med tiden. Greia er at jeg gjerne vil gjøre det, ønsker at han skal ha det godt og det er så frustrerende for meg.. åhh. Unnskyld meg men det er på en forskrudd måte veldig godt å høre.. Jeg sliter med å pusse tennene også. Siste tiden går spisinga bedre, klarer å spise vanlig mat men må drikke mye samtidig. Setter det ofte fast eller må hoste det opp igjen, da. Kunne du tenkt deg å snakket litt med meg på innboks? Hadde vært godt å hørt litt fra andre som har gått gjennom det samme som meg. Føler meg alene om det. Anonymkode: 306d4...ceb ja, det kan vi. men kan vi skrive uten å ta vekk ab funksjonen? vil helst være anonym. Anonymkode: 83a4d...66c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #18 Skrevet 27. november 2020 får ikke til å skrive til deg på dm fordi du bruker ab funksjonen. Anonymkode: 83a4d...66c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #19 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): får ikke til å skrive til deg på dm fordi du bruker ab funksjonen. Anonymkode: 83a4d...66c Hmm.. er ikke det mulig kontakte hverandre da? Ville helst unngå å ta av den 🥺 Anonymkode: 306d4...ceb
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 Lisa Rowe skrev (2 timer siden): Utrolig leit å høre.. Har du fått noe hjelp etter dette - går du til behandling? Jeg sliter også med ting som minner meg om hendelsen/mannen (ulike ting, steder, lukter, lyder, mennesker) og behandleren min mener dette er noe som vil bli lettere etterhvert som vi får startet med traumeterapi. Ellers håper jeg du blir komfortabel nok til å fortelle sexpartneren din etterhvert.. Å presse deg selv til seksuelle handlinger som fører til ubehag vil trolig bare forverre problemet ditt. Takk for svar. 🥰 Kan jeg sende melding til deg på innboks? Anonymkode: 306d4...ceb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå