Gå til innhold

Småby og rykter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor i en liten by på østlandet. De som ikke er herfra tenker på den som en ordentlig by, men forholdene er små og gjennomsiktige og sladder er det nok av. Nå har jeg blitt redd for å leve normalt og føler at jeg må "passe meg".

Jeg er ikke "løs". Jeg er midt i 20-åra og har bare ligget med fem, og bare en var ons på fest.  Lå med en gutt første gangen da jeg var 19! Men jeg er utadvendt og "morsom" og sosial, liker å danse og le, så virker jeg "flørtete" på andre. 

Jeg tror det er en av de jeg har vært sammen med som startet det. Han skal ha sagt til venner at jeg var den "våteste dama" i byen. Sånne ting. Jeg vet at jeg fort blir veldig sånn ja, våt, og får lett orgasme og sånn, er aktiv og ivrig, men jeg trodde jo det var FINT å være det Nå har jeg begynt å bli flau over det og går lite ut, og holder meg i hvert fall unna menn. Har ikke datet på over et år. Heldigvis var ikke ons'en herfra men noen så oss jo og da blir fjæra til en hel hønseflokk. Jeg føler til og med på det når jeg er på jobb og møter folk.

Går det over noengang? Må jeg flytte fra hjembyen min? Vil sladderet fortsette om jeg får kjæreste - hvis noen vil det nå da? Jeg er ung, synes selv jeg er fin, men dette ødelegger og jeg har ikke gjort noe galt. Fem, liksom!

Anonymkode: 72080...e6b

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går det over noengang?

Her må du flytte fokuset. Hver gang du hører noe om deg selv, så forteller du noe om han tilbake. Ett eller annet, så fniser du litt og sier at han var ikke noe bedre han heller ;) 

Da får de noe annet å snakke om og så er du glemt. 

Skrevet

Det eneste som hjelper på dette er dessverre (eller heldigvis, vil jeg egentlig påstå) er å lære seg å gi faen i hva enn andre tenker om deg. Det har ingenting å si, det eneste som betyr noe er hvordan du ønsker å leve ditt liv! De menneskene som elsker deg vet hvordan du er som menneske, de kjenner dine verdier. Du kunne ha hatt sex med 200 menn eller ingen menn i det hele tatt og fremdeles vært en nydelig sjel uansett, så det å bli slutshamet er noe som ikke bør få noen kontroll over deg.

Jeg vet hvor vanskelig det er fordi jeg selv har vært i lignende situasjoner to ganger. Jeg flyttet den første gangen, den andre gangen flyttet jeg bare til et annet nabolag (bodde med giftige mennesker, så jeg ville ut av huset). 

Er du fornøyd med den du er? Du høres ut til å være glad og positiv, det kan ofte tiltrekke seg mange mennesker mot deg. Både positive og negative mennesker; hold fast på dem som du føler drar opp din energi, eller matcher din energi, og hold avstand til dem som du føler tømmer energien din eller drar deg nedover med små stikk eller kommentarer. 

Livet er for kort til å endre hvem vi er bare for at andre skal like oss. Det vil alltid være noen som ikke liker oss - akkurat som det kan være noen vi ikke liker spesielt godt. Vær snill og god og medmenneskelig, unngå dritslenging om andre mennesker slik at du er sikker på at du ikke deltar i småbyrutinene selv. Da kan du holde hodet hevet uansett hva du gjør på soverommet (og det er jo virkelig ikke noen andres business hva du gjør det, så slå deg løs og nyt livet!)

Anonymkode: d849d...839

• Liker 5
Skrevet

Men det er jo grenser for hva man skal tåle av "vitser" som: "Hvor er X" (altså meg)? "Vet ikke, kanskje ute og bytter på seg tørr truse", eller: "Gikk det for 'a, nå, eller?". Sånne ting. Ja, også det at jeg blir forsøkt sjekka opp hvis jeg er ute, av sånne som har hørt at jeg er et lett ligg og som snakker til meg som om jeg er det. Nei, dette er ikke alle, men det har vært mange nok av det. Og det er så urettferdig, for jeg har ikke vært med mange. Dritt, altså.

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er jo grenser for hva man skal tåle av "vitser" som: "Hvor er X" (altså meg)? "Vet ikke, kanskje ute og bytter på seg tørr truse", eller: "Gikk det for 'a, nå, eller?". Sånne ting. Ja, også det at jeg blir forsøkt sjekka opp hvis jeg er ute, av sånne som har hørt at jeg er et lett ligg og som snakker til meg som om jeg er det. Nei, dette er ikke alle, men det har vært mange nok av det. Og det er så urettferdig, for jeg har ikke vært med mange. Dritt, altså.

Det vil gå over etterhvert som de ser at du ikke er brydd av det. Du ligger ikke med hvem som helst - det vil de etterhvert se. Ellers hadde du jo sagt ja til alle som prøver seg. Se på det som en test du må gjennom for å bygge deg selv opp, level up liksom! Du kommer til å finne din integritet og styrke :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Og det er så urettferdig, for jeg har ikke vært med mange. Dritt, altså.

Det hadde vært urettferdig uansett om du hadde ligget med mange tusen. Folk som snakker sånn om andre har egne issues, skjønner ikke at de har en omgangskrets i det hele tatt. 

Anonymkode: 2dc9b...552

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg bor i en liten by på østlandet. De som ikke er herfra tenker på den som en ordentlig by, men forholdene er små og gjennomsiktige og sladder er det nok av. Nå har jeg blitt redd for å leve normalt og føler at jeg må "passe meg".

Jeg er ikke "løs". Jeg er midt i 20-åra og har bare ligget med fem, og bare en var ons på fest.  Lå med en gutt første gangen da jeg var 19! Men jeg er utadvendt og "morsom" og sosial, liker å danse og le, så virker jeg "flørtete" på andre. 

Jeg tror det er en av de jeg har vært sammen med som startet det. Han skal ha sagt til venner at jeg var den "våteste dama" i byen. Sånne ting. Jeg vet at jeg fort blir veldig sånn ja, våt, og får lett orgasme og sånn, er aktiv og ivrig, men jeg trodde jo det var FINT å være det Nå har jeg begynt å bli flau over det og går lite ut, og holder meg i hvert fall unna menn. Har ikke datet på over et år. Heldigvis var ikke ons'en herfra men noen så oss jo og da blir fjæra til en hel hønseflokk. Jeg føler til og med på det når jeg er på jobb og møter folk.

Går det over noengang? Må jeg flytte fra hjembyen min? Vil sladderet fortsette om jeg får kjæreste - hvis noen vil det nå da? Jeg er ung, synes selv jeg er fin, men dette ødelegger og jeg har ikke gjort noe galt. Fem, liksom!

Min erfaring er at alle alltid husker på rykter ved en person. For min del har det blitt så ille i denne lille byen jeg er fra, at jeg flytter. Her går det verre rykter. 

Anonymkode: 08d03...b7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 8.58):

Hæ, sier normale voksne slike ting? Høres ut som tenåringer. Kanskje du ikke trenger å bytte by, men miljø?

Anonymkode: fb704...9ff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 8.58):

Og når du får sånne kommentarer, hva gjør du? IKKE vær typisk underdanig dame og le med. Sett deg i respekt! 

Anonymkode: fb704...9ff

• Liker 1
Skrevet

Fy fader, skjønner godt du reagerer! Det der er faktisk ikke greit å si om et annet menneske.

Veldig mange menn elsker at dama blir våt, for den er det jo det klareste beviset på at hun vil ha sex med dem!

Ikke bry deg om slike snørrvalper. Når noen ler av deg så hadde jeg spurt de som vitser om deg hvorfra de har hørt så mye rart? Hvis de svarer deg så kan du slenge tilbake noe som "eh, sa virkelig Trond at jeg ble så våt? Så utrolig tragisk å fortelle andre mennesker sånne detaljer. Han skal være veldig glad for at jeg holder tett om hvordan jeg opplevde sexen, foråsidetsånn. Hahahaha, jeg dør av han der as, så teit!".

Da legger du opp til at Trond skryter på seg ting, uten at du sier noe slemt om han. :lur:

Og når du sier slikt mange nok ganger, eller bare én gang, så begynner folk å lure. De vil vite mer. Så kan du "betro" deg til den verste sladrehanken du kjenner slik at du vet at den dritten du sier om Trond blir delt rundt med alle.

Jeg tror ikke du har noe å tape nemlig, da han har spredt det verste om deg allerede. At du blir våt og lett får orgasme gjør at jeg faktisk tror veldig mange menn vil ligge med deg. Det er ikke negativt. Mannfolk i gruppe kan le av veldig mye, nesten hånle av ting, men det er bare sånn de kommuniserer.

De fleste menn som ler av deg i gruppe slik går hjem og fantaserer om en dame som gir så mye i senga som deg og som blir våt. Mange mannfolk klarer ikke å kommunisere på vanlig måte med andre menn, de høres ut som en gjeng apekatter når de er sammen og de skal liksom hevde seg og le av andre for å føle seg bedre selv. Det er en sosial kode man må lære seg for å være en del av gjengen.

Ikke bry deg. Seriøst.

Og når du blir ordentlig voksen, over 30, og mannfolka rundt deg blir voksne mentalt så skal du se at det fort kan endre seg. :)

Eller du kan prøve å få litt eldre venner allerede nå. :)

Anonymkode: 8750c...20c

• Liker 4
Skrevet

De mennene er jo bare søppel, som mange menn er. 

Anonymkode: 7a065...6e7

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

De mennene er jo bare søppel, som mange menn er. 

Anonymkode: 7a065...6e7

Er det generelt mer menn som er søppel enn kvinner?

Anonymkode: 82349...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...