AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Del Skrevet 27. november 2020 Hei! I går hadde jeg en kanon økt. Jobbet med muskelkontakt. Det ble blant annet masse gående utfall og jump squats. I dag var det ikke like gøy. Musklene i lårene mine BRENNER. Det er ikke den typiske støle følelsen, men mer at det faktisk svir. Hadde også periodevis krampe i natt. Jeg har frem til nå trent tung styrke, så dette er litt nytt for kroppen. Under treningen føltes det likevel greit. Det brant selvfølgelig, men ikke på en sånn måte at jeg ikke stoppet når kroppen sa at det var nok. Nå sitter jeg her og vurderer is på lårene. Er ikke hoven og tisser normal farge (så ingen rabdo her i gården) , det er bare ubehagelig. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 84468...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Du er bare veldig støl prøv å gå en lett tur i dag for å få litt sirkulasjon i beina, men vent noen dager til du trener bein igjen. Jeg har aldri brukt is eller lignende, men kan hende det lindrer litt, bare husk å ikke ha det direkte på huden. Anonymkode: e16da...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 Ikke sitt i ro. Gå en lett tur. Sirkulasjon gjør at du heler raskere. Bra jobba. Denne økta har gjort det den skal gjøre. Du vil bli vant med det, og restitusjonen går raskere når du blir bedre trent Husk nok søvn, og gode byggeklosser. Søppelmat ødelegger framgangen. Anonymkode: 34ba4...b6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå