Gå til innhold

Menssmerter og økt utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skjer et eller annet med kroppen min nå som jeg ikke har opplevd før. Er det noen her som har opplevd det samme, og hva var eventuelt grunnen?

Det startet med at mensen kom fem dager for tidlig (12.11), varte i to-tre dager (pleier å vare i seks dager) og jeg blødde mye mindre enn jeg pleier. Blør i utgangspunktet lite, så det var faktisk veldig lite. De siste dagene har jeg plutselig hatt noe veldig med utflod (ikke normalt for meg), og av og på med mensmurringer (ikke normalt i mellom mens for meg). 

Fullt mulig at jeg overreagerer, men jeg blir litt stresset siden menstruasjonssyklusen min alltid har vært regelmessig og tiden i mellom alltid har vært lik. Håper noen kan si at det er helt normalt og at det bare er å slappe av. 🙈

Anonymkode: a7c59...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mensen endrer seg såpass mye i forhold til hva du er vant til, så er det bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite.
Det kan som du sier være fullt mulig at du overreagerer, men det er betryggende å få den beskjeden fra en lege i stedet for å gå å lure på det.
Har du fast gynekolog, bestill en time der, hvis ikke så bestiller du time med bekymring om endret blødningsmønster hos fastlegen.

Det er nok ikke noe alvorlig, men når du har vært så regelmessig, så er det best å være på den sikre siden. ❤️

Skrevet
Minya skrev (3 timer siden):

Hvis mensen endrer seg såpass mye i forhold til hva du er vant til, så er det bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite.
Det kan som du sier være fullt mulig at du overreagerer, men det er betryggende å få den beskjeden fra en lege i stedet for å gå å lure på det.
Har du fast gynekolog, bestill en time der, hvis ikke så bestiller du time med bekymring om endret blødningsmønster hos fastlegen.

Det er nok ikke noe alvorlig, men når du har vært så regelmessig, så er det best å være på den sikre siden. ❤️

Takk for svar. ❤️ 

Skrevet

Ta en graviditetstest

Anonymkode: a265c...a12

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ta en graviditetstest

Anonymkode: a265c...a12

Takk for svar, jeg skal ta en i morgen tidlig. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...