AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Menn, hvilken kvinne ville du valgt? 1. Dama alle gutta ser etter. Modellkropp, sexy ansikt, kåt og kosete. Ivrig på blowjobs, men dum som et brød. Jobber på treningssenter. 2. Dama som ingen av gutta forsto at du endte opp med. Hengiven grå mus, men intelligent. Partner i advokatfirma. Anonymkode: 330c1...4ad
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Drit i utdeende, så lenge de er en narsissist så lar jeg meg manipulere. Anonymkode: 40c13...aec
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 av de 2, selvfølgelig #2. Tomme og innholdsløse mennesker kan man få kjøpt i butikken som oppblåsbare dukker. Anonymkode: fdd7e...673 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn, hvilken kvinne ville du valgt? 1. Dama alle gutta ser etter. Modellkropp, sexy ansikt, kåt og kosete. Ivrig på blowjobs, men dum som et brød. Jobber på treningssenter. 2. Dama som ingen av gutta forsto at du endte opp med. Hengiven grå mus, men intelligent. Partner i advokatfirma. Anonymkode: 330c1...4ad 3. Dama som skriver teite innlegg på kvinneguiden og er litt overvektig, jobber deltid og eier katt. Helt middels utseende og prestasjoner i sengen. Valgene dine består av stereotypi.......
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå): 3. Dama som skriver teite innlegg på kvinneguiden og er litt overvektig, jobber deltid og eier katt. Helt middels utseende og prestasjoner i sengen. Valgene dine består av stereotypi....... Haha. Dette var ment som en alternativ tråd til den som ble laget om menn. For øvrig er jeg litt for tynn, jobber heltid, tjener mer enn mannen min og har hund. Utseende er sikkert ganske middels, men som alt. 1 kan jeg være ivrig på BJs. Anonymkode: 330c1...4ad
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Smart foran skjønnhet. Men kan være litt feminin for det. man kan være hvor pen man vil men hjelper ikke det om du er dummere en meg da jeg er vil bygge ting på sikt. Dvs den modell pene blir en kjedelig mus i mange tilfeller. Et skall bare som blir tomt inni. Anonymkode: f65b1...46d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Ingen av dem. Anonymkode: e1464...f96
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Sliter med å se for meg en hengiven grå mus bli partner i et advokatfirma, for å være brutalt ærlig. Anonymkode: a2d0d...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Jeg liker godt grå mus, synes de er søte. Jeg er ganske smart selv, så ville nok uansett blitt kræsj med en bimbo. Nå er det nok en del andre karaktertrekk enn intelligens menn er opptatt av da. Omsorgsfull og snill feks er viktig Anonymkode: aaedd...3f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå