AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Kanskje han har en tøff periode, og de jobber med det. Kanskje hun ser andre kvaliteter som andre ikke ser, fordi hun kjenner ham? Anonymkode: 34351...c55 16
_Martine Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Hmmm kanskje fordi utseende IKKE er alt, dama kjenner fyren for den han er 24
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 Er det noen andre sitt problem at du ikke forstår, mener du? Anonymkode: 883ea...931 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Kanskje ikke alle er like overfladiske som deg, og er mer opptatt av personligheten til den de er sammen med. Anonymkode: 7df5a...0e0 16
flusa Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Det indre teller mest,synes jeg. Om en person er snill og grei,så vises det utenpå også. En person som er ond/mindre grei, er heller ikke attraktiv i mine øyne. 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje ikke alle er like overfladiske som deg, og er mer opptatt av personligheten til den de er sammen med. Anonymkode: 7df5a...0e0 Det må isåfall gjelde damene da, og ikke mennene. Synd for pene damer å ende opp med stygge gubber. Anonymkode: 4533a...478 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 "Always date down" spesielt når det kommer til utseende. Mindre sjanse for at de skal "teste markedet" i løpet av forholdet. Fra halvspøk til alvor. Smaken er som baken, delt. Og det er mange andre parametere enn utseende som betyr noe når man skal velge seg en partner. Anonymkode: 78d4e...8f7 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Rart, som oftest er det motsatt. Men kanskje han har penger, monsterkuk og status? Må alltid foreligge en ekstrakompensasjon når vektingen blir slik. Anonymkode: 36b05...3a1 2
flusa Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rart, som oftest er det motsatt. Men kanskje han har penger, monsterkuk og status? Må alltid foreligge en ekstrakompensasjon når vektingen blir slik. Anonymkode: 36b05...3a1 Eller kanskje han faktisk bare er den mest snilleste mannen i hele verden med et stort hjerte. Som bryr seg om andre. DET er sexy,det! 17
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Linda_ skrev (3 minutter siden): Det indre teller mest,synes jeg. Om en person er snill og grei,så vises det utenpå også. En person som er ond/mindre grei, er heller ikke attraktiv i mine øyne. Helt enig. Han jeg forelsket meg i var ikke en jeg snudde meg etter ved første øyenkast. Det var han jeg ble kjent med, og i mine øyne, finnes det ikke noen finere enn ham nå 🥰 Anonymkode: 34351...c55 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 Linda_ skrev (Akkurat nå): Eller kanskje han faktisk bare er den mest snilleste mannen i hele verden med et stort hjerte. Som bryr seg om andre. DET er sexy,det! Ironisk nok så er good guys, altså snille menn, ikke spesielt attraktivt egentlig Den eneste plassen slike menn er sexy er i fantasien om det perfekte liv, men når det kommer til stykket så er det ingen som vil ha dem, og alle prøver seg på bad boys, som dem har et ønske om å klare å få snu til en good guy. Noe dem enten kun klarer i en kort periode eller ikke i det hele tatt Anonymkode: 36b05...3a1 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 Tone Damli og mannen f.eks. Anonymkode: cb71b...9e1 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 Hvorfor er du bekymret for fitta til andre kvinner?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tone Damli og mannen f.eks. Anonymkode: cb71b...9e1 Overrasket over meg selv for at jeg kommenterer dette.. men mannen til Tone Damli er (for en annen kvinne) en ganske kjekk/pen mann, så hun dater ikke nedover. Anonymkode: d4bb2...441 6
Hr. Aktiv Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 Har mye penger og status. 2
Nuka Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså jeg forstår ikke... Ser stadig vekk sykt fine damer, men kjærestene/mennene deres ser jo ut som noen lubne zombier som akk kom ut av senga. Altså i følge meg så ser jo dama ut som hun er modell og mannen som om han jobber for å få diabetes:) Hva er det dere damer ser i de mennene, ser værtfall ikke veldig attraktivt ut å gå rundt med en som du må bli pleierske for om 3 år Anonymkode: b8563...ff9 Jeg ser det ikke selv og er ikke enig selv, men får ofte høre igjen den samt mange påpeker det rimelig ofte. Jeg syns gubben er midt på treet kjekk og sjarmerende, men han får meg til å le, han støtter meg, er snill og god, har omsorg for barna våre og står på. Det er utrolig mye viktigere for meg enn et balansert utseendemessig forhold. Overfladisk shit spør du meg.. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje han har en tøff periode, og de jobber med det. Kanskje hun ser andre kvaliteter som andre ikke ser, fordi hun kjenner ham? Anonymkode: 34351...c55 Jepp.. Som sagt, kjenner meg igjen i innlegget til hi og du treffer spikeren på hodet for mange flere enn meg vil jeg tro. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 Dette er veldig vanlig. Menn er typisk mer kresne på utseendet og går mest etter det, mens kvinner ønsker trygghet og ser ikke så mye på utseendet. Du ser nesten ikke svært kjekke menn med alminnelige damer. Anonymkode: 19b01...421 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #19 Skrevet 26. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er veldig vanlig. Menn er typisk mer kresne på utseendet og går mest etter det, mens kvinner ønsker trygghet og ser ikke så mye på utseendet. Du ser nesten ikke svært kjekke menn med alminnelige damer. Anonymkode: 19b01...421 Jeg ser mye på utseende, orker ikke sex om jeg ikke er kåt på mannen. Anonymkode: 96e64...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Har mye penger og status. Det blir faktisk ganske irrelevant, hvis mannen er en dritt. Jeg lover. Anonymkode: 34351...c55 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå