AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Noen som har noen erfaringer? har tegnet forsikring hos norsk tannhelseforsikring pga at jeg er ufør på minstesats ikke ungufør. skal betale ca 3250kr pr år og egenandel på 500kr pr skade. Er en fordel og ha litt forutsigbarhet pga økonomi. noen her inne som har slik forsikring og er fornøyd? 😊 Anonymkode: 68f56...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Del Skrevet 26. november 2020 Håper du har lest forsikringsvilkårene nøye, og forstått dem. Slik jeg leser forsikringsvilkårene, er det kun en fordel å ha en slik forsikring om du pleier å få mange hull mellom hvert tannlegebesøk. Det er svært mange behandlinger som ikke dekkes om ikke de riktige forutsetningene er tilstede. Årlig undersøkelse dekkes jo ikke av forsikringen, og for at den skal gjelde, må man undersøkes minimum hver 15. måned. Jeg tenker det ville være bedre å sette til side kr. 3250 i året i tilfelle noe skulle skje senere, og satse på forebygging og nøye hygiene to ganger daglig. Anonymkode: e562d...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå