AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Noe som irriterer meg i dating er menn som inviterer seg selv hjem til meg. Det skjer ganske ofte, og er litt turn-off for min del. I det siste har jeg snakket med en på tinder og vi hadde en hyggelig date her om dagen der vi gikk en tur og tok en kaffe. I de fleste meldingene før vi gikk tur var det ofte hint om at "jeg kunne jo komme på besøk", "bare si fra om du vil ha selskap" og den slags. Jeg sa i fra kraftig en gang at sånne selv- invitasjoner ikke funker hos meg, og jeg inviterer når jeg selv vil. Det tok han tilsynelatende fint. Daten var som sagt koselig, men jeg følte ikke det helt store - men kunne absolutt tenke meg å treffe han igjen da jeg syns han var hyggelig og samtalen fløt lett. Vi har en avtale om å møtes til uka, for å lage mat sammen. I kveld når vi skriver litt sammen sier han at (fordi jeg reiser bort noen dager nå) : synd jeg ikke vet når du reiser, ellers kunne jeg besøkt deg. Og så kjenner jeg på en stor irritasjon når han sier det, og jeg tenker bare: hva ER greia??! Hvorfor er det så innmari viktig å besøke meg?? jeg svarte tilbake at vel, jeg kan vel besøke deg og? men svaret som kommer etterpå er litt rart, for da sier han at selvfølgelig, du er mer enn velkommen, men jeg deler leilighet med noen. Og så tenker jeg: mannen er 44, jobber som konsulent innen IT, skriver selv i sin profil: "financially secure" og da syns jeg det er litt rart at han deler leilighet med noen. (driter i pengene, men hadde vel håpet han leide for seg selv) Men hva tenker dere om at folk ( i dette tilfellet menn) inviterer seg selv hjem til noen på denne måten? Er det noen som vil dele sine tanker om hvorfor det trigger ting i meg at de vil hjem til meg? Sånn som nå, dersom vi skal ha en kveld med å lage mat, så er det jeg som må åpne min lille leilighet for han, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil det. Jeg har hatt så mange kjipe opplevelser med menn som tvinger seg på, ikke vil gå og egentlig har jeg fått nok av det. Hadde vel håpet at jeg for en gangs skyld skulle bli invitert bort. Anonymkode: 1e4d8...469
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Sånn er det, når han dater noen som har et følelseregister som kun går fra gretten og misfornøyd til selvmordskandidat. Får håpe ikke noen går fem på og blir manipulert til å syntes synd på noen gang på gang da. Anonymkode: 470e0...277 3
etnavn Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Han deler sikkert leilighet med kona si. 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn er det, når han dater noen som har et følelseregister som kun går fra gretten og misfornøyd til selvmordskandidat. Får håpe ikke noen går fem på og blir manipulert til å syntes synd på noen gang på gang da. Anonymkode: 470e0...277 Hæ?? Anonymkode: 8f412...3c9 6
etnavn Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sånn er det, når han dater noen som har et følelseregister som kun går fra gretten og misfornøyd til selvmordskandidat. Får håpe ikke noen går fem på og blir manipulert til å syntes synd på noen gang på gang da. Anonymkode: 470e0...277 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ?? Anonymkode: 8f412...3c9 Helt enig, det der skjønte ikke jeg noe av heller. Er det en som kjenner Ts personlig eller? For jeg kan ikke lese det der ut fra hovedinnlegget. Ts, jeg syns du skal gå for en som har ting på stell jeg. Egen leilighet er vel et minimum, spesielt når man er over 40. Jeg får litt sånn "gutter som ikke skjønner at de er for gamle til å bo i kollektiv"-vibber, hvis det da ikke faktisk er kona han bor sammen med... 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sånn er det, når han dater noen som har et følelseregister som kun går fra gretten og misfornøyd til selvmordskandidat. Får håpe ikke noen går fem på og blir manipulert til å syntes synd på noen gang på gang da. Anonymkode: 470e0...277 unnskyld? Dette skjønte jeg lite av. Vil du forklare nærmere? Anonymkode: 1e4d8...469
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Er jo noen som liker å bo i kollektiv. Den masingen hans hadde jeg ikke orket. Uelegant oppførsel av en 40 åring. Men han vil fortest mulig hjem til deg for å ligge Anonymkode: 2eb0c...15c 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Er mange menn som holder på sånn og det er irriterende ... hva tror de om meg tenker jeg da? Ikke noe er så kleint å få inn i hjemmet sitt en kar man der og da kjenner at dette ble helt feil. Så hjemme date så fort er svada fra dem. Unngå det. Anonymkode: bf749...74f 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Han høres dessverre gift/aamboende ut og interessert bare i sex. Hadde han delt leilighet med noen som i et kollektiv. kunne han selvsagt ha besøk, det er vel ingen som kan leve med husregler om aldri besøk? Så han har nok samboer. Evr er det fordi han vil ha sex og dermed ikke vil dra deg inn i ‘kollektivet’. Den eneste grunnen for å mase om hjemmedate er jo sex. Åh, menn er så dumme! Anonymkode: 96e56...bb2 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 etnavn skrev (7 timer siden): Han deler sikkert leilighet med kona si. Dette tenkte jeg også, men siden han er 44 så kan han jo ha hjemmeboende barn. Men du spurte vel hvem han bor sammen med TS? Det er jo helt naturlig å spørre om. Hvis du vet hvor han bor så kan du finne ut hvem han evt bor sammen med, hvem som er registrert på adressen. Alltid lurt å sjekke sånt, det er mye drittmenn der ute. Jeg hadde ikke tatt hjemmedate på date nr 2 med han der.. Anonymkode: b40a4...e42 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Ja men du, hvorfor gikk du med på hjemmedate med matlaging på date nr. 2 uten at dere da også avklarte hvem dere skulle være hos? Han må jo være fornøyd, som endelig har fått mast seg hjem til deg. Dere må jo snakke sammen om sånne ting. Anonymkode: 017f2...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 Hvis en på 44 «deler leilighet med noen» så er det vel mest sannsynlig kone eller samboer. Anonymkode: 14c8d...585
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja men du, hvorfor gikk du med på hjemmedate med matlaging på date nr. 2 uten at dere da også avklarte hvem dere skulle være hos? Han må jo være fornøyd, som endelig har fått mast seg hjem til deg. Dere må jo snakke sammen om sånne ting. Anonymkode: 017f2...8b2 det eneste jeg sa om det med å lage mat var at det hørtes koselig ut. Og ja, jeg var nok litt dum som ikke der og da avklarte hvor vi skulle være, men vi har ikke bestemt dag enda heller. Men jeg tenkte egentlig ikke så langt, og det var ikke før jeg stilte spørsmålet om jeg kunne besøke han og han sa han delte med noen, at jeg ble litt mer reservert mot det - uten å si det til han. Men magefølelsen sier nei, så det blir nok hverken matlaging eller noe sånn på date nr to. Om den i det hele tatt blir noe av.. takk for innspill Anonymkode: 1e4d8...469
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #14 Skrevet 29. november 2020 On 11/26/2020 at 12:25 AM, etnavn said: Han deler sikkert leilighet med kona si. 😆 Anonymkode: 65346...60b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå