AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 I disse dager hvor verden er stengt ned, hvor møter dere damer å date? Både Gaysir og diverse Facebook grupper er jo helt tragisk på både aktivitet og antall medlemmer så jeg aner ikke hvor jeg skal kikke. Jeg er ute etter en å dele livet med og ikke hookup av nyskjerrige hetro damer så orker ikke Tinder. Så hvor går jeg? Jeg holder til i Telemark om det har noe å si. Anonymkode: a592a...37a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Ingen som vet? Anonymkode: a592a...37a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Lurer på det samme... Bor i tillegg på et lite sted, så jeg må ut av kommunen for å møte noen 😅 Anonymkode: ad8dc...469
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Trodde Gaysir var det store. Anonymkode: b05ed...90b
Rights Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Jeg står sånn ca. 90 grader, og er alt annet enn skeiv. Når du sier at du er skeiv, hvor mange grader står du da ? 85 grader er vel ikke så gæli tenker jeg, da er det jo bare å legge en ekstra såle i den ene skoen. Om litt skeivere, som 75-85 grader, så må en vel muligens arbeide med holdningen litt også, i tillegg til sålen(e). Begynner jo å bli en reell fare for feilbelastning nå. Jeg har enda ikke sett at det er utviklet en slik skeiv app, så kanskje det er det jeg bør satse på nå, og si "fuck you" til min nåværende jobb, da jeg skal utvikle en app og bli millionær. Bare vennligst ikke kopier denne ideen min, for den er MIN. En app for de skeive, og som leter etter andre skeive! Men du, om du blir sammen med noen som er rett, vil du fortsatt føle deg like skeiv? Jeg kan få deg til å føle deg rett. Om det er det du vil. Men om din identitet er å være litt skeiv, så kan jeg gjerne gå med 3 såler i min min venstre sko for å matche deg litt. To skeive. En natural born skeiv, og en som gjør seg skeiv for deg, fordi du, du er unik og så inn i helvete awesome 🥰 Jeg er skeivhendt også, bare sånn til opplysning!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trodde Gaysir var det store. Anonymkode: b05ed...90b Det er nesten bare menn og dickpicks der. Ikke særlig interessant for skeive kvinner det. Anonymkode: 1b6b7...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå