Gå til innhold

Menn, hvis dere ser ei dere synes er fin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? 

Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. 
Er dette er tegn? 

Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? 

Anonymkode: d1c5b...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar i hvert fall ikke en grab the pussy by  Trump 

Anonymkode: 3adc0...9ee

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. 
Er dette er tegn? 

Jeg blir småflau, litt avhengig av hvor betatt jeg blir, men jeg prøver nok ikke gi tegn med blikk. Jeg går bort til deg for å ta en prat, og se hvor det hele går. Det du gjør tilbake er å snakke med meg, med et smil om munnen, selv om jeg er litt klumsete og teit. Og ja, jeg er "høy og mørk".

Anonymkode: 82f18...9a4

Skrevet

Jeg gjør ingenting. Klok av skade, heter det.

• Liker 2
Skrevet

Likte en på jobb og da sa jeg ingenting siden jeg var feig. Angrer på dette.

Har sagt til vedkomne i etterkant at jeg liker han og har likt han. 

Hadde nok prøvd å sagt noe til vedkomne hvis du liker vedkomne. 

Anonymkode: 3ed4d...17e

Skrevet (endret)

Å se folk i øynene og smile er jo omtrentlig like normalt som å klø og/eller sove dårlig når man har  servert søskenbarn i barnehagealder knekkebrød uten å spærre av "hoppe-avdeligen", ha haukeblikk,  eller skifte på senga i etterkant :opplyser:

Når du er "keen", så  spør du jo bare om han vil bli med på en date. Han skjønner det jo sikkert da :vetikke:  

Ikke vits å gjøre ting knekkebrød-vanskelig for deg selv, lizm  :Nikke:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1