AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? Anonymkode: d1c5b...bb2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Tar i hvert fall ikke en grab the pussy by Trump Anonymkode: 3adc0...9ee
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? Anonymkode: d1c5b...bb2 Jeg blir småflau, litt avhengig av hvor betatt jeg blir, men jeg prøver nok ikke gi tegn med blikk. Jeg går bort til deg for å ta en prat, og se hvor det hele går. Det du gjør tilbake er å snakke med meg, med et smil om munnen, selv om jeg er litt klumsete og teit. Og ja, jeg er "høy og mørk". Anonymkode: 82f18...9a4
Anonymburker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Jeg gjør ingenting. Klok av skade, heter det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Likte en på jobb og da sa jeg ingenting siden jeg var feig. Angrer på dette. Har sagt til vedkomne i etterkant at jeg liker han og har likt han. Hadde nok prøvd å sagt noe til vedkomne hvis du liker vedkomne. Anonymkode: 3ed4d...17e
AnonymBruker 42 Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 (endret) Å se folk i øynene og smile er jo omtrentlig like normalt som å klø og/eller sove dårlig når man har servert søskenbarn i barnehagealder knekkebrød uten å spærre av "hoppe-avdeligen", ha haukeblikk, eller skifte på senga i etterkant Når du er "keen", så spør du jo bare om han vil bli med på en date. Han skjønner det jo sikkert da Ikke vits å gjøre ting knekkebrød-vanskelig for deg selv, lizm Endret 25. november 2020 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Om du absolutt vil gjør noe, så smil vennlig tilbake. Ellers lar du han være...han jobber. Og du leser for mye inn med at han ser så dypt på deg, noen ser bare fordi de vil se fordi dagen er jævla kjedelig, så er greit å se på folk. Anonymkode: 1019a...5fd 2
Sphere Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Jeg styrer unna å sjekke opp folk som jobber. I serviceyrker er det ganske så vanlig med varme smil og øyekontakt. Det kan være vanskelig å se om de faktisk flørter eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 I Bergen? Anonymkode: ecbdc...091
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Prøver å late som ingenting. Anonymkode: 9de49...09f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Creepy type. Anmeld ham. Anonymkode: a2351...335
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan oppfører du deg? Normal. Hvordan flørter du? Flørter ikke. Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Nei Hva gjør jeg da? Ingenting For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Da er han mest sannsynlig enten i et forhold, eller en player. Smiler tilbake? Ja, det er normal høflighet Anonymkode: d1c5b...bb2 Svar i sitat. Anonymkode: 06a27...dbb
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #13 Skrevet 29. november 2020 On 11/25/2020 at 10:04 PM, AnonymBruker said: Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? Anonymkode: d1c5b...bb2 Tror nok det kan være et positivt tegn ja. Anonymkode: 68b77...33c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå