AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? Anonymkode: d1c5b...bb2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Tar i hvert fall ikke en grab the pussy by Trump Anonymkode: 3adc0...9ee
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. Er dette er tegn? Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? Anonymkode: d1c5b...bb2 Jeg blir småflau, litt avhengig av hvor betatt jeg blir, men jeg prøver nok ikke gi tegn med blikk. Jeg går bort til deg for å ta en prat, og se hvor det hele går. Det du gjør tilbake er å snakke med meg, med et smil om munnen, selv om jeg er litt klumsete og teit. Og ja, jeg er "høy og mørk". Anonymkode: 82f18...9a4
Anonymburker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Jeg gjør ingenting. Klok av skade, heter det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Likte en på jobb og da sa jeg ingenting siden jeg var feig. Angrer på dette. Har sagt til vedkomne i etterkant at jeg liker han og har likt han. Hadde nok prøvd å sagt noe til vedkomne hvis du liker vedkomne. Anonymkode: 3ed4d...17e