Gå til innhold

Menn, hvis dere ser ei dere synes er fin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppfører du deg? Hvordan flørter du? 

Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. 
Er dette er tegn? 

Hva gjør jeg da? For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Smiler tilbake? 

Anonymkode: d1c5b...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar i hvert fall ikke en grab the pussy by  Trump 

Anonymkode: 3adc0...9ee

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på om en prøver å flørte med meg. En som jobber som servitør. De to gangene jeg har vært der, så har han prøvd å møte blikket mitt hver gang han går forbi. Ser litt intenst på meg på en måte. Rett inn i øynene. 
Er dette er tegn? 

Jeg blir småflau, litt avhengig av hvor betatt jeg blir, men jeg prøver nok ikke gi tegn med blikk. Jeg går bort til deg for å ta en prat, og se hvor det hele går. Det du gjør tilbake er å snakke med meg, med et smil om munnen, selv om jeg er litt klumsete og teit. Og ja, jeg er "høy og mørk".

Anonymkode: 82f18...9a4

Skrevet

Jeg gjør ingenting. Klok av skade, heter det.

• Liker 2
Skrevet

Likte en på jobb og da sa jeg ingenting siden jeg var feig. Angrer på dette.

Har sagt til vedkomne i etterkant at jeg liker han og har likt han. 

Hadde nok prøvd å sagt noe til vedkomne hvis du liker vedkomne. 

Anonymkode: 3ed4d...17e

Skrevet (endret)

Å se folk i øynene og smile er jo omtrentlig like normalt som å klø og/eller sove dårlig når man har  servert søskenbarn i barnehagealder knekkebrød uten å spærre av "hoppe-avdeligen", ha haukeblikk,  eller skifte på senga i etterkant :opplyser:

Når du er "keen", så  spør du jo bare om han vil bli med på en date. Han skjønner det jo sikkert da :vetikke:  

Ikke vits å gjøre ting knekkebrød-vanskelig for deg selv, lizm  :Nikke:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet

Om du absolutt vil gjør noe, så smil vennlig tilbake. Ellers lar du han være...han jobber. Og du leser for mye inn med at han ser så dypt på deg, noen ser bare fordi de vil se fordi dagen er jævla kjedelig, så er greit å se på folk. 

Anonymkode: 1019a...5fd

• Liker 2
Skrevet

Jeg styrer unna å sjekke opp folk som jobber. I serviceyrker er det ganske så vanlig med varme smil og øyekontakt. Det kan være vanskelig å se om de faktisk flørter eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet

I Bergen?

Anonymkode: ecbdc...091

Skrevet

Prøver å late som ingenting.

Anonymkode: 9de49...09f

Skrevet

Creepy type. Anmeld ham.

Anonymkode: a2351...335

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvordan oppfører du deg? Normal. 
Hvordan flørter du? Flørter ikke.

Er dette er tegn? Nei

Hva gjør jeg da? Ingenting

For at han skal forstå jeg synes han er kjekk? Da er han mest sannsynlig enten i et forhold, eller en player.

Smiler tilbake? Ja, det er normal høflighet

Svar i sitat.

Anonymkode: 06a27...dbb

Skrevet
On 11/25/2020 at 10:04 PM, AnonymBruker said:

Er dette er tegn? 

Tror nok det kan være et positivt tegn ja.

Anonymkode: 68b77...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...