Gå til innhold

Når fikk dere synlig mage?


Niny

Anbefalte innlegg

Jeg sliter mye med å ofte være oppblåst osv og ser ofte veldig gravid ut, uten å være det.. 

Lurer på i hvilken uke dere merket tegn til mage som kom fra baby, ikke luft eller lignende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en alder av 35 år så begynte magen å stikke utover gitt.

Oi, hm, feil underforum kanskje.

Anonymkode: c7b6a...9ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint skjule magen under litt store klær til uke 25, men syns selv det begynte å vises ca uke 20.

Anonymkode: 7edb6...d20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann poppet magen ut mellom uke 20 og 24. Jeg hoppet fra under gj.snittskurven til like langt over. Etter det har den i grunnen aldri blitt den samme🙈

Anonymkode: a1fd1...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære mente han kunne se det på meg i uke 10, men det var nok mye fordi han viste jeg var gravid. Har egentlig bare sett ut som at jeg hadde lagt på meg noen ekstra kilo, og blitt litt rundere over magen med klær på frem til nærmere uke 30. Er nå i uke 35, og nå er det vanskelig å skjule magen under de vanlige klærne også, så nå er det veldig tydelig at jeg er gravid :P 

Var overvektig i utgangspunktet, og har ikke lagt på meg noe gjennom graviditeten, så dermed har det ikke vært kjempeopplagt at jeg er gravid heller. Ved sist veiing var jeg fortsatt 0.5 kg lettere enn når jeg ble gravid, så har byttet mine egne fettreserver med baby og "tilbehør" :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 20 straks, og ser det selv, mest utover dagen siden magen der nede på en måte dytter alt oppover, så jeg får en fin rund baby+matmage over, haha. Men, med vanlige klær på så er det ingen som har kommentert eller spurt ennå, så jeg har ikke enormt stor mage, det bare føles selv som at jeg er ganske god og rund^^

Gleder meg egentlig til den blir sånn passelig, kanskje til julaften:) .. og så gruer jeg meg litt til at jeg blir svæææær før fødsel da, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vanlige klær: I uke 30. Kunne se en kul uten klær rundt uke 20, men fikk alt for mange kommentarer på at jeg ikke så gravid ut før rundt uke 30. Da fikk jeg plutselig kommentarer på at nå kunne man endelig se at jeg var gravid. 

Anonymkode: ae4e4...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann var det synlig før rundt uke 25. 

Med andremann slet jeg med å skjule magen allerede rundt uke 8-9 ;) Det var selvsagt bare luft så tidlig, da, men umulig å vite når kulen faktisk var baby og ikke bare luft (og sjokolade). 

Anonymkode: 91b2b...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann var jeg langt ut i 3 trimester før det syntes.

Med andremann fikk jeg ganske stor mage i uke 16, godt synlig uansett hva jeg gjorde. 

Med tredjemann så er jeg nå i uke 18, og kan fint skjule det med løse klær, men på kvelden er den så klart større. Føler meg også bedre generelt enn med andremann. Er nok ikke mange ukene igjen før det syntes godt, merker at jakka mi er vanskeligere å få igjen.. 

Anonymkode: 17beb...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 10, andregangs.. med førstemann kom ikke magen før uke 30 omtrent, men nå føler jeg faktisk at det er kommet en «hard bue» à la graviditetsmage allerede🙃

Anonymkode: fe6a4...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tjukk fra før så med store gensere på har det ikke vært så åpenlyst, synes det ble lett å se rundt uke 26. I t-skjorte/singlet ble magen gravidrund kanskje rundt uke 22.

Anonymkode: 5c3fe...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første kom den vel ikke før i uke 17-18. Med andre var det mye luft i begynnelsen, usikker på når det gikk over til babymage faktisk. Rundt uke 12 kanskje. Nå med tredje kom den vel også rundt uke 12, men har vært så oppblåst og forstoppet før det at det har vært synlig fra uke 8 iallefall 😅 Uke 14 nå, og babykulen er synlig stort sett uansett hva jeg har på meg (iallefall etter lunsj og ut kvelden)

Anonymkode: bf3e0...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå i uke 18 er vel første gang jeg føler jeg har mage litt på ordentlig. Spesielt hvis jeg har spist litt, så er den karakteristiske babykulen veldig synlig. Samboer fatter ikke at ikke " alle" ser det nå. Men jeg synes han overdriver. Tror at for de fleste førstegangsgravide kommer den ordentlige kulen ofte ikke før etter uke 20. Skjønt at da kan den poppe skikkelig frem omtrent over natta.

Jeg foretrekker liten kul jeg, så lenge barnet vokser bra =) har ikke noe behov for å flashe at jeg er gravid før jeg må. 

Anonymkode: 52521...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne selv tydelig se det fra uke 12 (naken). Men det var nok ikke synlig for andre før uke 20 ca. Nå er jeg i uke 24 og jeg kan fortsatt skjule det om jeg vil, med hjelp av store overdeler :) 

Anonymkode: fcac8...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen så kulen godt rundt uke 17-18, men for andre vistes den ikke før uke 24-25. første svangerskap :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjente meg godt kunne se en kul rundt uke 13-14. Så gikk jeg å så småtjukk ut med vide gensere frem til uke 17-18. Begynte så å vise frem magen med strammere klær, fra rundt uke 20 var det ingen tvil. Er slank fra før av. 

Anonymkode: 2c85e...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...