AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hei! På mandag begynte jeg å ha smerter som likner på mensensmerter, og smertene har ennå ikke gitt seg... Jeg hadde eggløsning for noen dager siden, så jeg skal nok ikke ha mensen ennå, men er det ikke rart å ha «mensensmerter» når en ikke har mensen? Jeg tenkte at det kanskje kunne være smerter i forbindelse med eggløsning, men slike smerter er vel ikke like sterke som mensensmerter, og de varer vel heller ikke i flere dager? I tillegg til smertene, har jeg også vært ekstra følsom og emosjonell i dag... I stad begynte jeg nesten å gråte uten grunn... Trøtt og sliten har jeg også vært... Jeg føler meg akkurat sånn som jeg føler meg når jeg har mensen, bare at jeg ikke har mensen... Er det noen her inne som har opplevd dette? Hvorfor skjer det? Er det farlig? Jeg er litt redd for at smertene ikke skal gi seg... Jeg skjønner at dere ikke kan fortelle meg hva som feiler meg, men kanskje dere har noen tanker om hva det eventuelt kan være? Anonymkode: 343f3...3dd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! På mandag begynte jeg å ha smerter som likner på mensensmerter, og smertene har ennå ikke gitt seg... Jeg hadde eggløsning for noen dager siden, så jeg skal nok ikke ha mensen ennå, men er det ikke rart å ha «mensensmerter» når en ikke har mensen? Jeg tenkte at det kanskje kunne være smerter i forbindelse med eggløsning, men slike smerter er vel ikke like sterke som mensensmerter, og de varer vel heller ikke i flere dager? I tillegg til smertene, har jeg også vært ekstra følsom og emosjonell i dag... I stad begynte jeg nesten å gråte uten grunn... Trøtt og sliten har jeg også vært... Jeg føler meg akkurat sånn som jeg føler meg når jeg har mensen, bare at jeg ikke har mensen... Er det noen her inne som har opplevd dette? Hvorfor skjer det? Er det farlig? Jeg er litt redd for at smertene ikke skal gi seg... Jeg skjønner at dere ikke kan fortelle meg hva som feiler meg, men kanskje dere har noen tanker om hva det eventuelt kan være? Anonymkode: 343f3...3dd Du er gravid, enkelt og greit! Anonymkode: 343f3...3dd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Hadde det også sånn noen ganger når jeg hadde eggløsning og gikk på hormonfritt prevensjonsmiddel. Så tror nok ikke det er kjempe uvanlig. Prøver du å bli gravid? Anonymkode: 94d2c...241
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei! På mandag begynte jeg å ha smerter som likner på mensensmerter, og smertene har ennå ikke gitt seg... Jeg hadde eggløsning for noen dager siden, så jeg skal nok ikke ha mensen ennå, men er det ikke rart å ha «mensensmerter» når en ikke har mensen? Jeg tenkte at det kanskje kunne være smerter i forbindelse med eggløsning, men slike smerter er vel ikke like sterke som mensensmerter, og de varer vel heller ikke i flere dager? I tillegg til smertene, har jeg også vært ekstra følsom og emosjonell i dag... I stad begynte jeg nesten å gråte uten grunn... Trøtt og sliten har jeg også vært... Jeg føler meg akkurat sånn som jeg føler meg når jeg har mensen, bare at jeg ikke har mensen... Er det noen her inne som har opplevd dette? Hvorfor skjer det? Er det farlig? Jeg er litt redd for at smertene ikke skal gi seg... Jeg skjønner at dere ikke kan fortelle meg hva som feiler meg, men kanskje dere har noen tanker om hva det eventuelt kan være? Anonymkode: 343f3...3dd Sånn har jeg det og denne runden og her er det garantert at jeg ikke er gravid. 😄 Anonymkode: 05032...de5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det også sånn noen ganger når jeg hadde eggløsning og gikk på hormonfritt prevensjonsmiddel. Så tror nok ikke det er kjempe uvanlig. Prøver du å bli gravid? Anonymkode: 94d2c...241 Nei, ikke i det hele tatt... Anonymkode: 343f3...3dd
Gjest tranedatter Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Jeg har mest smerter ved EL, ikke mens....
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 tranedatter skrev (Akkurat nå): Jeg har mest smerter ved EL, ikke mens.... Hvor lenge varer smertene dine? Anonymkode: 343f3...3dd
Gjest tranedatter Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge varer smertene dine? Anonymkode: 343f3...3dd En dag, blir oppblåst och det murrer og verker skikkelig. Mens mensen flyter forbi nesten upåvirket for tiden! Motsatt som tenåring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå