Gå til innhold

Shock absorber ultimate run størrelse

berta157

Anbefalte innlegg

Jeg har gått en del ned i vekt og må ha nye sports-BH-er. Prøver å finne ut hvilken størrelse jeg skal ha, men skjønner ikkeno. 

Måler meg selv til 75 under og 87 over brystet, hvilket i følge størrelsesguiden gjør meg til en 75A. Men jeg har akkurat kjøpt nye vanlige BHer i 70F (Lindex), så det gir jo absolutt ingen mening. 

Det beste hadde selvsagt vært å prøve i butikken, men nå er det bra black friday-tilbud på nett så jeg må nesten bare prøve å bestille ett eller annet. What to do? 

Endret av berta157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker samme som på vanlig BH og det passer meg. Har også gått ned i vekt og byttet str. Både før og etter er str. lik den jeg bruker på vanlig BH. 

Anonymkode: e8ea7...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt 70 i omkrets på den Bhen om du måler 75 rundt. Jeg bruker 85E i min vanlige Triumph fra Lindex og bestilte den størrelsen på denne også. Den oppleves som litt for stram men går helt fint an å bruke noen timer på trening uten at det blir alt for ubehagelig og alt sitter godt på plass, kan hoppe og styre rundt, beste sportsbh jeg har hatt. På den nettsiden jeg bestilte fra står det nå også at bhen oppleves som liten i størrelsen og man anbefales og gå opp en størrelse fra den man vanligvis bruker.

Med 12 cm differanse høres det rart ut at du får A-cup, hvilken side er du ser på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål deg igjen og se på shockabsorbers egen side for å finne din størrelse.

Er du 75 i omkrets rundt brystkassen så hadde jeg tatt 70.

Anonymkode: 62ebb...3e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte igjen med bedre verktøy og gikk opp til 92cm over brystet som stemmer perfekt med Lindex sin størrelsesguide vs kjøpt, passende bh derfra, altså 70F. Shock absorber sin egen guide sier da 75C, som fremdeles er et stort avvik. Men greit, tenkte jeg, da prøver jeg det da, så får vi se h or feil det blir når den kommer i posten - jeg regner jo med det blir en retur 😂 

Vet fra tidligere at de er små i omkretsen, så p gå opp til 75 er nok riktig selv om jeg definitivt er en 70 i andre BHer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bor nærme en butikk som selger dem, gå å prøv - og så kjøper fu på nett? 

Anonymkode: 4cd6b...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som måtte lure: 75 var strengt tatt for stort, men cup-størrelsen var perfekt! 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...