AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 I slutten av oktober var jeg på en fest hos en kompis, det ble en del drikking og på denne festen var også min stesøster. Det ble litt kyssing og klining siden jeg skal ikke lyve hun ser bra ut. I februar tidligere i år introduserte mamma meg for den nye kjæresten hennes, hvor han fortale at han hadde en datter på min alder. Jeg har aldri truffet familien hans enda da jeg egentlig studerer og bor langt borte fra hjembyen. Jeg skulle jo egentlig ikke vært hjemme nå heller, men siden alt er på nett så reiste jeg hjem i oktober. Noen uker etter denne festen inviterte mamma han og barna hans til familiemiddag hos oss. Gjett hvem som fikk sjokk når de kom inn i spisestua og finner ut at jenta du klinte med snart er stesøsteren din... off det var ein klein middag. Anonymkode: 6e07a...89e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 «Klinte med stesøsteren min» er mer presist. Anonymkode: 8b418...498
Hannah80 Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Du bor ikke hjemme. Du er voksen. Forholdet moren din har, er relativt nytt. Da syns jeg det er drøyt å kalle henne for stesøster. Begrepet stesøsken syns jeg kan brukes når man har vokst opp sammen. Så, klin i vei:) 1
Hunmedham Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): snart er To viktige ord her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå