Krissi91 Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hei! Jeg skal snart sterilisere meg, å lurer på om noen av dere som har gjort det har lyst til å vise meg bilde av arrene? Prøvd å finne bilder på nett, men merkelig nok så finner jeg ikke noe. Det er ikke det at det er så viktig, men jeg liker å ha en viss anelse av hvordan det kommer til å se ut. Jeg lager ganske stygge arr,så ønsker å vite hvor de kommer til å være. 😅 På forhånd takk! 😍
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Du skal vel gjøre det med lapraskopi. Da får du et arr ved navlen, det er der de går inn. Anonymkode: 464f1...025
Krissi91 Skrevet 25. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skal vel gjøre det med lapraskopi. Da får du et arr ved navlen, det er der de går inn. Anonymkode: 464f1...025 Leste at det blir 3 arr. Derfor jeg lurer på hvor de 2 andre blir.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Har fjernet endometriosevev med lapraskopi. Jeg har ett arr i navlen, ett på hver hoftekam, og ett rett under trusekanten. Alle er under 1 cm, hvite etter et år (husk faktor 50 i sola første året på dem, veldig viktig!) og jeg ser dem ikke eller tenker på dem lengre😊 Når jeg var bandasjert så det ut som at det var snakk om 5+ cm, men det er veldig små arr altså😊 ikke synlig i bikini med mindre du virkelig kikker og kommer nærme, og da er det kun de på hoftekanten som kanskje ses. Anonymkode: 06a87...555
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Steriliserte meg i 2019. Jeg fikk 2 arr, et i navlen, og et på venusberget, som definitivt ikke synes til vanlig da jeg har hår der. Der ble mitt arr ganske stygt, da jeg fikk revet det opp og plukket mye på det. (om du er smartere enn meg, så gjør du jo ikke det , og da vil arret mest sannsynlig ikke synes det heller) Arret i navlen syns nesten ikke i det hele tatt. Da må man tett inntil og virkelig kikke. Tok et bilde nå, det var utrolig vanskelig å få det med på bildet i det hele tatt. Anonymkode: 4893d...6f2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Krissi91 skrev (6 timer siden): Leste at det blir 3 arr. Derfor jeg lurer på hvor de 2 andre blir. Jeg har 4 med lapraskopi. De tre andre er som prikker, det ved navlen er bittelitt mer synlig. Legger ikke ut bilde Anonymkode: 15ba3...559
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Jeg har ikke blitt sterilisert, men jeg har hatt lapraskopi i forbindelse med utredning for endometriose. Jeg har et nesten usynlig arr i navlen, et på hvert side av magen (som jeg må lete lenge etter for å finne) og et nesten usynlig ved bikinikanten. Jeg har også et arr fra keisersnitt som er veldig lite synlig. Jeg er heldig og lager pene arr, men arrene etter lapraskopi er veldig små. Anonymkode: c1106...a96
Krissi91 Skrevet 25. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2020 Tusen hjertelig takk for alle svar og bilde! 😃 ❤️ Da høres det veldig beskjedent ut, så det er jo alright å vite. Ikke at det er noe krise, for jeg er full av arr fra før. Men liker å kunne se litt for meg hvordan det blir så jeg slipper å bli veldig overasket ihvertfal. 😂
linnlikesbras Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Heisann! Dette er magen min i dag, to år og to uker etter jeg steriliserte meg. 🥳 Arrene er der enda, men jeg gjør ikke noe av dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå