AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Det samme gjentar seg stort sett hver gang jeg av ulike årsaker får sovet minimalt en natt. Sitter hele dagen i tåke på jobben og tenker at jeg vil slokne på puta straks jeg kommer hjem. Men når jeg kommer hjem må jeg bare lage middag først, kanskje se litt på tv. Og så når jeg faktisk har sjansen til å sove, så er jeg ikke trøtt lenger tross minimalt med søvn. Noe som ofte fører til at det blir like lite søvn den natten også. Hvorfor er man så mye trøttere når man ikke har sjansen til å sove, enn når senga står og venter? Hvorfor er man mye trøttere etter tretti timer, enn etter førti? Anonymkode: 5be0d...a55
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Jeg tror at vi trenger å få tatt oss skikkelig ut, for å få skikkelig søvn. Å sose rundt, som man dessverre blir nødt til hvis man har en kjedelig jobb, og å se på hjernedød underholdning, som mange tyr til pga manglende initiativ, trøtter ikke ut hjernen på en ordentlig måte. Da blir man liggende uten å få sove, og man blir ikke uthvilt nok til å kunne gjøre mer krevende ting, som vil trøtte ut hjernen, så man får en god natts søvn, osv osv. Anonymkode: 0fff1...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå