Gå til innhold

Broren min overreagerer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Foreldrene mine eier en sjøbu typisk 10min fra huset vårt. broren min hadde vært på jobbreise og skulle være i karantene, så da va han der. Den dagen karantenen hans var ferdig spurte jeg om jeg kunne invitere en til å henge med meg der, han sa ja og lot meg få sjøbua for meg selv til ønsket tidspunkt. 

Det bror min ikke visste er at den jeg inviterte er kjæresten min som viser seg å være veldig god venn med bror min når de gikk på vgs. Det visste jeg ikke, jeg visste de gikk i samme klasse og var like gamle og hang litt før, men ikke at de var så gode venner på vgs. Når vi var på sjøbua tok jeg en selfie med han og la det ut på min story. Om bror min reagerte😂 

Nå sier han at han vil at jeg gjør det slutt ellers sier han noe jeg gjorde som skulle være mellom meg og bror min til foreldrene mine. Jeg vet bror min bare vil meg godt. Og jeg vet at han ikke sier han hele historie om denne vennen, jeg vet det har skjedd noe... og kanskje det er derfor han reagerer sånn... men ærlig talt å be meg om å slå opp er jo å dra den litt langt? 

Anonymkode: 9635d...2e6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Foreldrene mine eier en sjøbu typisk 10min fra huset vårt. broren min hadde vært på jobbreise og skulle være i karantene, så da va han der. Den dagen karantenen hans var ferdig spurte jeg om jeg kunne invitere en til å henge med meg der, han sa ja og lot meg få sjøbua for meg selv til ønsket tidspunkt. 

Det bror min ikke visste er at den jeg inviterte er kjæresten min som viser seg å være veldig god venn med bror min når de gikk på vgs. Det visste jeg ikke, jeg visste de gikk i samme klasse og var like gamle og hang litt før, men ikke at de var så gode venner på vgs. Når vi var på sjøbua tok jeg en selfie med han og la det ut på min story. Om bror min reagerte😂 

Nå sier han at han vil at jeg gjør det slutt ellers sier han noe jeg gjorde som skulle være mellom meg og bror min til foreldrene mine. Jeg vet bror min bare vil meg godt. Og jeg vet at han ikke sier han hele historie om denne vennen, jeg vet det har skjedd noe... og kanskje det er derfor han reagerer sånn... men ærlig talt å be meg om å slå opp er jo å dra den litt langt? 

Ok. Jeg biter. Hva i alle dager har denne sjøbua med resten av historien å gjøre?

Anonymkode: c1dd6...96c

• Liker 18
Skrevet

Broren din er en egoist og en dramaqueen! Men jeg merker jeg er veldig nysgjerrig på hva det er du har gjort??

Anonymkode: 5ce8a...f5d

• Liker 4
Skrevet

Enig. Du lever ditt liv og han sitt. Menn som skal bestemme over kvinner, brødre over søstre, hører ikke hjemme i Norge. Er dere pakistanske forresten? Har han gode argumenter mot vennen din, bør han komme med dem så får du ta et informert valg. 

Anonymkode: 3aa57...b3a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Jeg biter. Hva i alle dager har denne sjøbua med resten av historien å gjøre?

Tror dt ts ville frem til var at broren hennes ga fra seg sjøbua for at hun skulle få henge med typen sin og det var han ikke spesielt glad for

Anonymkode: 4fe78...0c8

• Liker 1
Skrevet

Kan vel hende at han har god grunn til å overreagere? Kanskje overreagerer han ikke en gang... men han burde jo si hvorfor han tar det som han gjør..

Anonymkode: 21fa6...6ab

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han vet noe om denne fyren som gjør at hans søster bør holde seg langt unna fyren?
Kanskje fyren har noen stygge historier om jenter, eller forteller mye rart om damer til kompisene sine?

Anonymkode: 62144...e50

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, både sjøboden og karantenen var viktig for historien her, tenkte jeg 🤣

• Liker 5
Skrevet

Si til din kjære bror at han kan ta seg en bolle...si du er voksen nok til å velge kjæreste selv og om det skjærer seg mellom deg og kjæresten din er det DITT problem. Slik lærer man i livet sier du til han. Si at du og din kjæreste har det fint sammen nå og at han ikke skal blande seg i slike saker.

Anonymkode: 98f9c...28a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ingenting godt med utpressing og trusler.

Anonymkode: 7bf40...2ac

Skrevet
Teatrica skrev (8 timer siden):

Ja, både sjøboden og karantenen var viktig for historien her, tenkte jeg 🤣

Det er også veldig viktige at FORELDRENE EIER SJØBUA! 🤪

Anonymkode: 3ec8c...342

Skrevet

Syns du skal ta en prat med foreldrene dine. Komme broren din i forkjøpet. Og så ville jeg tatt en prat med bror om HVA som gjør at han misinliker at du er sammen med denne tidligere kompisen hans. Hvis det er så alvorlig at han vil at du skal dumpe han så må du jo vite grunnen!

Dere andre som henger dere opp i detaljer ødelegger innlegget til HI. Dårlig av dere.

Anonymkode: 8055a...a4f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er også veldig viktige at FORELDRENE EIER SJØBUA! 🤪

Anonymkode: 3ec8c...342

Og at den bare er 10 minutter unna huset 😂

Skrevet

Herregud.. Voks opp mennesker.  🤦‍♀️

Skrevet

Hvor gamle er dere, egentlig? Og hva gjorde du som gjør at broren din kan bruke det som pressmiddel mot deg for å få det som han vil?

Anonymkode: 56715...04d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...