AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Noen som har plager ift dette? Bruker du ev medisiner og hjelper det på pusten? Hvis plager ift pusten med konstant trykk følelse i bryst, noe kortpust, utmattet brystmuskelatur er angstrelatert, vil dette da kunne merkes verre under vann? Pga vann trykket? Jeg merker mer trykk og forverring i brystet ved f.eks svømming/bading. Derfor tenker jeg at dette er mer somatisk. Eller hva? Har disse plagene, men usikker på om det er angstrelatert eller relatert til mitt lave stoffskifte. (stoffskifte prøvene er "fine" Anonymkode: 6ffe9...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Jeg dro til kiropraktor og fikk knekt mye låsning som hadde hopet seg opp. Var så utmattet i en periode at jeg gikk mye fremoverlendt. Nå har det gått 3 uker og jeg føler at det er mye lettere å puste. Prøver å fokusere på å gå rett slik at jeg ikke faller fremover igjen. Anonymkode: a3159...68a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har plager ift dette? Bruker du ev medisiner og hjelper det på pusten? Hvis plager ift pusten med konstant trykk følelse i bryst, noe kortpust, utmattet brystmuskelatur er angstrelatert, vil dette da kunne merkes verre under vann? Pga vann trykket? Jeg merker mer trykk og forverring i brystet ved f.eks svømming/bading. Derfor tenker jeg at dette er mer somatisk. Eller hva? Har disse plagene, men usikker på om det er angstrelatert eller relatert til mitt lave stoffskifte. (stoffskifte prøvene er "fine" Anonymkode: 6ffe9...7c1 Tenker det er et tegn på at det er angstrelatert. Pustearbeidet blir annerledes, så du fokuserer automatisk mer på det, kjenner etter, pustemønsteret ditt blir preget av det, og dette trigger angsten din. Hva skjer hvis du svømmer jevnt og trutt, i et tempo som er perfekt for at du kan holde på lenge? Anonymkode: 4bc6e...50d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå