Gjest LoisLane Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Er det flere enn emg som savner de gode, gamle småsjokoladene Riegel og Hasla? Sambo'n savner NeverStop, som nå bare fins i små mengder i blandingsposer. Har du noen gamle favoritter som har forsvunnet? :-?
Gjest eminel Skrevet 23. september 2002 #2 Skrevet 23. september 2002 JA!!! Husker en sjokolade som heter Relax (I think...), den var knallgod!!! Likte Riega veldig godt også!
Gjest Lea Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 Savner Blues jeg. Mørk variant av stratos. Ellers er det en drøss med iser jeg savner. Husker spesielt en som var formet som en slags hamburger med kjeks over og under. Ellers savner jeg den gamle twistposen der det ikke var bare teite sjokolader. Små cubaer i store poser savner jeg også. Og sjokoladen Flakes som jeg bare finner i utlandet. Hvorfor kan de ikke importere denne til Norge??
Kreps Skrevet 23. september 2002 #4 Skrevet 23. september 2002 Ja jeg savner banansjokoladen i twistposen. hvordan kunne de fjerne denne. nå er det nesten bare "søppe"l igjen i posen....
Lilly Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Jeg savner Rød Stratos og Nøttekubbe jeg. Av is savner jeg den gode gamle røde saftisen. Lilly
Tusenfryd Skrevet 23. september 2002 #6 Skrevet 23. september 2002 TWIST! Nå er det jo bare "smaksprøver" av vanlig sjokolader...
Augustbrud02 Skrevet 23. september 2002 #7 Skrevet 23. september 2002 Husker Relax, og den var veldig god. Den var i ulike "varianter", og jeg synes spesielt en med hvitt "fyll" inni var kjempegod. Dessuten burde absolutt Twist-posten ha fått tilbake både banansjokoladen og aprikossjokoladen! Også savner jeg Spøkelsesis veldig, for den var så utrolig god. Hipp og Hurra var også gode iser, som "måtte" spises 17.mai!
xeyes Skrevet 23. september 2002 #8 Skrevet 23. september 2002 Savner blues jeg.. Og banan-twisten. :cry: Riegel, er ikke det den lille avlange sjokoladen med sølvpapir på? Mm den var iallfall god.. -x
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #9 Skrevet 23. september 2002 Ja til den gamle twistposen. kansje vi skal starte en underskriftskampanje? :D
Kreps Skrevet 23. september 2002 #10 Skrevet 23. september 2002 Den var jeg som var gjesten over her... feil med innloggingen.
Linsi Skrevet 23. september 2002 #11 Skrevet 23. september 2002 Savner også relaxen med hvitt fyll. Skulle lagd et lite opprop for å få tilbake den sjokoladen.
vaffelrøre Skrevet 23. september 2002 #12 Skrevet 23. september 2002 savner bali i twistposen jeg..åsså var det en liten periode en sjokolade som var en slags stratos med karamell og sjokoladetrekk utenpå, tror den het wispa gold eller noe...den var digg!! og jeg støtter de som har nevnt blues, jeg savner den også..
Gjest stratos Skrevet 23. september 2002 #13 Skrevet 23. september 2002 Stratos med nøtter!!! Hvor ble det av den ??? :evil: :cry: :cry: :cry: Og helt enig i at det var en tabbe å fjerne den gamle jordbærisen, den savner jeg hver eneste sommer. Nå er det jo ekkel appelsinis eller pæreis i alle saftisene!
Sitri Skrevet 23. september 2002 #14 Skrevet 23. september 2002 Savner Soho jeg. Og ananas/aprikos sjokoladen i twistposen....nå er det som regel bare søppel igjen der...
Kristian (71) Skrevet 23. september 2002 #15 Skrevet 23. september 2002 Jaaaaaaa, sier som Stratos....... hvor i h******lvete ble det av den røde Stratosen med nøtter???? :evil: HÆ? :x
miss_squizz Skrevet 23. september 2002 #16 Skrevet 23. september 2002 sjokkis!! argh - savner den tøffe røde stratosen, og jordbær saft isen, den som het isi jordbær! den var jo kjempe god hvordan kunne de slutte med den?! alle kjøpte jo den også!! også kunne jeg ønske de kunne begynne med hvit sjokolade, som i storbritannia! og twister isen, den med deilig sitronkrem inni og saftis utenpå.. som også er å finne i storbritannia (og sverige!) mmmmm..
Millus Skrevet 23. september 2002 #17 Skrevet 23. september 2002 Rød stratos? Hva har jeg gått glipp av?? Men innimellom så finner jeg faktisk Stratos med nøtter!! Yummie! men den er da blå, den og? Ellers så savner jeg Blues. Det var godt det... også var det morsom reklame for den på tv'n... Nå fikk jeg lyst på sjokkis igjen... Evig søtmoms, jeg
Gjest LoisLane Skrevet 23. september 2002 #18 Skrevet 23. september 2002 urgh! Er det virkelig noen som savner de vonde aprikos- og banansjokladene i twist'en? Nå blir den endelig spsit opp hos oss!
Usikker Skrevet 23. september 2002 #19 Skrevet 23. september 2002 Helt enig med de som savner den "gode, gamle" Twisten.......nå er det jo bare sorgen jo......... :x Også husker jeg en sjokolade som het Opal........den synes jeg var toppen. Idag er Freia Melkesjok. favoritten! Men -egentlig så klarer jeg meg fin uten sjokolade da....
Gjest Starya Skrevet 23. september 2002 #20 Skrevet 23. september 2002 Husker en sjokolade som heter Relax (I think...), den var knallgod!!! Da jeg så overskriften på debatten var Relax den sjokolade jeg umiddelbart tenkte på... den med hvitt fyll.. Aaah.. Banan og aprikos skulle aldri forsvunnet fra twist-posen! :evil: Jeg husker også en slikkepinne, den var sort og flat med en hvit stjerne i midten. Blant iser savner jeg en saftis som jeg tror var med cocos el no. den var hvit og firkanta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå