Gå til innhold

Hunden logret under søvn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunden min sover. Begynte plutselig med voldsom logring mens den lå rett ut😄. Er det happy drøm da, eller? Aldri opplevd før

Anonymkode: 76c03...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine logrer, klynker, rister på poter, rykninger rundt øyne og munn. Kan være ganske livlige mens de sover😍

Anonymkode: 92ebc...7c9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mine logrer, klynker, rister på poter, rykninger rundt øyne og munn. Kan være ganske livlige mens de sover😍

Anonymkode: 92ebc...7c9

Ja, har opplevd det andre du beskriver mange ganger, men aldri at halen dunker som besatt i gulvet pga logring😄. Koselig det, da. Har det vel som plommen i egget når jeg har hjemmekontor😄

Skrevet

Han hadde vel en god drøm da 😅

Min hund reiste bust engang da hun sov. Regner med at hun drømte noe veldig spennende og ikke skummelt, for når jeg forsiktig begynte å stryke henne, så blinka hun til meg, strakk seg og sov videre 😄

Anonymkode: e512f...b1c

• Liker 1
Gjest Lisa Rowe
Skrevet

Helt sikkert! 😀 Min pleier å bjeffe og riste på labbene i søvne, det er utrolig morsomt å se på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han hadde vel en god drøm da 😅

Min hund reiste bust engang da hun sov. Regner med at hun drømte noe veldig spennende og ikke skummelt, for når jeg forsiktig begynte å stryke henne, så blinka hun til meg, strakk seg og sov videre 😄

Anonymkode: e512f...b1c

Ja, det er nok mye spennende som foregår inni der mens de sover, liksom hos oss😅. Ble bare litt komisk, for lå rett ut som et slakt, ikke en rykning eller antydning til bevegelse eller lyd. Så hørte jeg dunkene og så halen som gikk opp og ned på gulvet😄

Skrevet (endret)

Min hund har ofte veldig livlige drømmer. Hun opplever mye som girer henne opp i drømme, det er helt klart, for hun ligger og småbjeffer i søvne støtt og stadig. Labbene beveger seg som om hun løper, øynene rykker til under lukkede øyelokk, hun er kort sagt i farta der hun ligger!

Men når du sier det, så tror jeg ikke jeg har sett akkurat logring i søvne, faktisk.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Min hund har ofte veldig livlige drømmer. Hun opplever mye som girer henne opp i drømme, det er helt klart, for hun ligger og småbjeffer i søvne støtt og stadig. Labbene beveger seg som om hun løper, øynene rykker til under lukkede øyelokk, hun er kort sagt i farta der hun ligger!

Men når du sier det, så tror jeg ikke jeg har sett akkurat logring i søvne, faktisk.

I know😄 Full action!

Skrevet

Min logrer i søvne. Men oftest er det drømmer der hun er skummel og knurrer og bjeffer. Hun gjør aldri dette i våken tilstand så hun må vel tøffe seg litt ekstra i drømmene. 

Anonymkode: 3c9cc...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...