AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hunden min sover. Begynte plutselig med voldsom logring mens den lå rett ut😄. Er det happy drøm da, eller? Aldri opplevd før Anonymkode: 76c03...409
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Mine logrer, klynker, rister på poter, rykninger rundt øyne og munn. Kan være ganske livlige mens de sover😍 Anonymkode: 92ebc...7c9 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine logrer, klynker, rister på poter, rykninger rundt øyne og munn. Kan være ganske livlige mens de sover😍 Anonymkode: 92ebc...7c9 Ja, har opplevd det andre du beskriver mange ganger, men aldri at halen dunker som besatt i gulvet pga logring😄. Koselig det, da. Har det vel som plommen i egget når jeg har hjemmekontor😄 Anonymkode: 76c03...409
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Han hadde vel en god drøm da 😅 Min hund reiste bust engang da hun sov. Regner med at hun drømte noe veldig spennende og ikke skummelt, for når jeg forsiktig begynte å stryke henne, så blinka hun til meg, strakk seg og sov videre 😄 Anonymkode: e512f...b1c 1
Gjest Lisa Rowe Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Helt sikkert! 😀 Min pleier å bjeffe og riste på labbene i søvne, det er utrolig morsomt å se på.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han hadde vel en god drøm da 😅 Min hund reiste bust engang da hun sov. Regner med at hun drømte noe veldig spennende og ikke skummelt, for når jeg forsiktig begynte å stryke henne, så blinka hun til meg, strakk seg og sov videre 😄 Anonymkode: e512f...b1c Ja, det er nok mye spennende som foregår inni der mens de sover, liksom hos oss😅. Ble bare litt komisk, for lå rett ut som et slakt, ikke en rykning eller antydning til bevegelse eller lyd. Så hørte jeg dunkene og så halen som gikk opp og ned på gulvet😄 Anonymkode: 76c03...409
Million Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 (endret) Min hund har ofte veldig livlige drømmer. Hun opplever mye som girer henne opp i drømme, det er helt klart, for hun ligger og småbjeffer i søvne støtt og stadig. Labbene beveger seg som om hun løper, øynene rykker til under lukkede øyelokk, hun er kort sagt i farta der hun ligger! Men når du sier det, så tror jeg ikke jeg har sett akkurat logring i søvne, faktisk. Endret 24. november 2020 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Million skrev (1 minutt siden): Min hund har ofte veldig livlige drømmer. Hun opplever mye som girer henne opp i drømme, det er helt klart, for hun ligger og småbjeffer i søvne støtt og stadig. Labbene beveger seg som om hun løper, øynene rykker til under lukkede øyelokk, hun er kort sagt i farta der hun ligger! Men når du sier det, så tror jeg ikke jeg har sett akkurat logring i søvne, faktisk. I know😄 Full action! Anonymkode: 76c03...409
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Min logrer i søvne. Men oftest er det drømmer der hun er skummel og knurrer og bjeffer. Hun gjør aldri dette i våken tilstand så hun må vel tøffe seg litt ekstra i drømmene. Anonymkode: 3c9cc...630
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå