Kalas Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Vi skal en liten tur til Gøteborg på man/tir neste uke, og jeg blir sjeleglad hvis noen kan gi meg noen tips. Spikret er i hvert fall Liseberg og en tur på Topshop (hurra!). Har egentlig ikke vært i Gøteborg siden jeg var liten, men fant ut at en togtur hit var rasende billig - 200 kr en vei! Og da kan vi koste på oss et litt nice hotell... Gode steder å shoppe? Er opptatt av vesker, sko, strømper, plater, rocka klær, sminke, design... Deilige steder å spise? Gjerne thai eller lignende. Kule steder å gå ut? Ikke nattklubb eller disco, men hyggelige barer med bra musikk (rock, synth, metal) Håper på napp!
Cuba Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Du må handle på "Femman"! Stort handlesenter rett ved sentralbanestasjon!
Gjest uregistrert Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Du må shoppe på Norstan,shoppingsenter med 150 butikker. Jeg gikk der i 8 timer og storkoste meg. Ligger ved sentralstasjonen. Var og på Liseberg,og der gikk det med myyye penger på alskens lykkehjul! Arti der,men de kan å få folk til å bruke peng der. Vi lå på Hotell Liseberg Heden,helt greit Hotell med god frokost.470 kr pr.pers.pr natt. Gøteborg var en koselig by med koselige mennesker synes jeg da.
Gjest baby-E Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 var i gøteborg i sommer, og vil virkelig anbefale "First Hotel G", som ligger på sentralbanestasjoen! kjempe flott og stilig hotell!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå