Gå til innhold

Kjekk mann eller velstående mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt av:

1) Kjekk mann (høy, stor, mørk, bredskuldret, store hender, badboy-ansikt etc). Dårlig råd, har ingen karriere eller utsikter til bedre råd.

2) Velstående mann. Karriere, penger på bok, bolig, gode fremtidsutsikter. Men ikke noe utseende å skryte av.

Ellers har de lik personlighet, og personkjemien er like bra med begge.

Anonymkode: 9be70...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva ville du valgt av:

1) Kjekk mann (høy, stor, mørk, bredskuldret, store hender, badboy-ansikt etc). Dårlig råd, har ingen karriere eller utsikter til bedre råd.

2) Velstående mann. Karriere, penger på bok, bolig, gode fremtidsutsikter. Men ikke noe utseende å skryte av.

Da ville jeg valgt den jeg ble forelsket i.

Anonymkode: 37ea5...8cc

• Liker 4
Skrevet

Han som behandlet meg best, han jeg ble forelsket i.

Anonymkode: 153de...e29

• Liker 3
Skrevet

Om jeg ikke er tiltrukket av vedkommende vil forholdet raskt avsluttes. Og min definisjon av kjekk er ikke den samme du beskriver. Jeg ville som personen over, valgt den jeg ble forelsket i. 

• Liker 1
Skrevet

Velstående.

Anonymkode: 7de57...fd4

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig kjekk. Må tenne på fyren jeg velger. Hjelper ikke at han er velstående, om han ikke finnes tiltrekkende på meg. 

Anonymkode: a5349...7d3

• Liker 1
Skrevet

Den velstående, på grunn av karrieren. Jeg har aldri falt for kjekke menn, og menn som ikke går opp i jobben og har en karriere interesserer meg null. 

Anonymkode: d1acb...172

• Liker 3
Skrevet

Velstående.

Anonymkode: 3e46d...022

Skrevet

Velstående. Uten tvil.

Anonymkode: 5b882...719

Skrevet

Siden jeg er ikke så glad i bad boy utseende så hadde det ihvertfall ikke vært den første.... 

Anonymkode: ba59c...ce1

Skrevet

Den med mest empati. Når man elsker noen blir de finere og finere. Men man kan ikke elske noen som behandler en respektløst.

Anonymkode: 27a56...5a4

• Liker 2
Skrevet

Den kjekke! Hadde gjort hva jeg kunne for å oppmuntre han til å gjøre det bedre og det ville jeg ha klart:)  

Anonymkode: e911e...197

Skrevet (endret)

Vet ikke hva badboy-ansikt  betyr, men hadde han liknet Jason Momoa som faktisk er den vakreste mann ever, så kunne han vært lut fattig. Så enkelt 

Eller. Nei.ikke så enkelt  Jason Momoa er den kuleste fyren ever også. Skal ikke glemme det. For å si det sånn. Fuck. For en mann!!

Endret av SoWhat?
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva ville du valgt av:

Nr 2. En ambisiøs mann er alltid mer tiltrekkende enn en som bare lever dag for dag.
Synes ikke noe om bad boy-look heller, har alltid foretrukket nerdene 😍

Anonymkode: 9edce...d47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva ville du valgt av:

Hvordan kan du påstå at folk med så forskjellige verdigrunnlag og livsvalg, har lik personlighet? De har jo ikke det.

Verdigrunnlaget vårt er en meget stor del av vår personlighet, så det er selvsagt det som er avgjørende for folk flest når de skal velge seg en livspartner.

Anonymkode: 1dbe1...2f4

• Liker 4
Skrevet

Den kjekke mannen, han som utfordret og var annerledes enn alle de andre!  Han som viste at han hadde det samme verdigrunnlaget som jeg.  En skikkelig mann!  

Jeg har aldri latt meg imponere av staffasje, som finhet og flotthet sett utenfra..  

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan kan du påstå at folk med så forskjellige verdigrunnlag og livsvalg, har lik personlighet? De har jo ikke det.

Verdigrunnlaget vårt er en meget stor del av vår personlighet, så det er selvsagt det som er avgjørende for folk flest når de skal velge seg en livspartner.

Anonymkode: 1dbe1...2f4

Akkurat det jeg skulle til å si også. 

2 menn på så ulike steder i livet kan da ikke ha samme verdier?

Jeg vil antagelig ikke ha så mye til felles med en  uten fast arbeid/karriere. Jeg vil nok heller ikke ha så mye til felles med en velstående karrieremann.  Dette er helt uavhengig av utseende, så klart.   Det kan jo selvsagt finnes unntak. 

Det handler om verdier, hva de bruker tiden sin på, hvilke valg de har tatt i livet. 

Anonymkode: c3bc6...b05

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjerne ha:

3) helt vanlig og koselig fyr som greier seg selv

Anonymkode: b5248...b9e

• Liker 1
Skrevet

Velstående, helt klart! Jeg vil ikke jobbe, så da trengte jeg en velstående mann så kunne forsørge meg.

Og jeg var så heldig å finne en slik mann, så er kan sånn passe kjekk i mine øyne, tok litt tid å venne seg til.

Å alt det der om kvinnefella har jeg hørt så utrolig mye her inne at det er kjedelig! Men ikke bekymre dere for meg og mine valg ønsker og evt fremtid.  For jeg gir så sinnsykt digge blowjobs å krever aldri noe tilbake i senga, og lager mat som en gudinne! 

Anonymkode: a11e2...4b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Velstående, helt klart! Jeg vil ikke jobbe, så da trengte jeg en velstående mann så kunne forsørge meg.

Og jeg var så heldig å finne en slik mann, så er kan sånn passe kjekk i mine øyne, tok litt tid å venne seg til.

Å alt det der om kvinnefella har jeg hørt så utrolig mye her inne at det er kjedelig! Men ikke bekymre dere for meg og mine valg ønsker og evt fremtid.  For jeg gir så sinnsykt digge blowjobs å krever aldri noe tilbake i senga, og lager mat som en gudinne! 

Anonymkode: a11e2...4b2

Jeg tror du er et troll, om ikke er du så dum at du ikke vet hva prostitusjon er 🤣

Anonymkode: 30988...750

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...