AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Finner dere noen der? Fikk fire dates nettopp nå som faktisk alle var fra poland eller lignende. menn på 40 + som skriver at de er strong og interesting. Og så er det litt kleint at man ser man har felles venner?? Anonymkode: 59eb8...41f
Scoops Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Du kan vell stille inn at du ikke skal ha opp noen du har felles venner med
Måneskinn Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Jeg har snakket med noen der, vært på date med en og skal på date med en annen derfra og. Syns ikke det gjør noe at det står at man har felles venner: mer info til meg, tusen takk senest i går matchet jeg med en fyr som ikke hadde noen bilder, men felles venn. Akkurat det med bilder var en glipp fra meg for jeg liker jo å se hvem jeg snakker med - men siden vi hadde en felles venn så var det jo rett inn der å søke i hennes liste og da fikk jeg jo sett han. Ikke min type, men fikk jo spurt henne litt om hvordan han var og det er jo bra info å få syns jeg. men går sikkert an å stille inn at man ikke skal få opp felles venner da
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Måneskinn skrev (32 minutter siden): Jeg har snakket med noen der, vært på date med en og skal på date med en annen derfra og. Syns ikke det gjør noe at det står at man har felles venner: mer info til meg, tusen takk senest i går matchet jeg med en fyr som ikke hadde noen bilder, men felles venn. Akkurat det med bilder var en glipp fra meg for jeg liker jo å se hvem jeg snakker med - men siden vi hadde en felles venn så var det jo rett inn der å søke i hennes liste og da fikk jeg jo sett han. Ikke min type, men fikk jo spurt henne litt om hvordan han var og det er jo bra info å få syns jeg. men går sikkert an å stille inn at man ikke skal få opp felles venner da Ja, tenker jo det går greit. Bare litt flaut. Anonymkode: 59eb8...41f
Måneskinn Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, tenker jo det går greit. Bare litt flaut. Anonymkode: 59eb8...41f men den felles vennen vet jo ikke om det så sant du ikke sier noe?
norw Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Felles venner er en ulempe. Altfor mye snoking og venner som saboterer, så jeg foretrekker å starte med blanke ark. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Har vært på en date via Facebook dating, men ellers er det litt for få der. Syns det er veldig bra at de fleste oppgir litt mer info der, feks ang røyking, og jeg syns det er helt greit å se felles venner også, det kan si en hel del om personen. Jeg bor i en liten by, så sjansen er jo stor for felles bekjente uansett. Men jeg ville nok ventet med å spørre felles kjente om vedkommende. Anonymkode: 89d21...ddc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 On 11/23/2020 at 7:34 PM, AnonymBruker said: Finner dere noen der? Fikk fire dates nettopp nå som faktisk alle var fra poland eller lignende. menn på 40 + som skriver at de er strong og interesting. Og så er det litt kleint at man ser man har felles venner?? Anonymkode: 59eb8...41f Er dette det nye? Anonymkode: f9bb7...3b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå