Gå til innhold

Hvor ofte bytter du telefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere hadde jeg faktisk en gammel Sony Ericsson , og den holdt i nærmere 10 år før den gikk mer eller mindre "kaputt" altså.      

:strix:  

Anonymkode: ba0d9...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Har hatt mobilen min i litt over 3 år. Jeg bytter ikke telefon før den ikke fungerer lenger. Jeg knuste skjermen i fjor, og da valgte jeg heller å bytte glasset framfor å kjøpe ny. Synes det er sløseri å kjøpe nytt framfor å reparere. 

2. Samsung Galaxy S8. Fordi jeg liker Samsung-telefonene.

3. 34 år, kvinne

Skrevet

Bytter når den jeg har blir ødelagt.

Xiaomi Mi A2.

Skrevet

Har en drøyt 2 år gammel iPhone X med knust skjerm. Men, den funker greit så trenger ikke ny enda. 

Kvinne 43

Anonymkode: 2da75...3b0

Skrevet

Bytter hvert 3-4 år ca. Byttet nettopp ut min 3,5 år gamle iPhone 6s siden den knuste. Kjøpte en iPhone 7 til 3500 kr, men angrer litt på at jeg ikke kjøpte noe litt nyere selv om jeg ikke er opptatt av å ha det nyeste. Burde kanskje kjøpt XS eller noe i stedet. Syns 7ern er for lik 6s og syns ikke kameraet er så mye bedre heller. Dessuten er den jo en gammel modell, den kom i 2016 og jeg syns ikke den er noe raskere enn 6s var. Det ryktes at Apple senker hastigheten på sine eldre telefoner og uten at jeg vet om det er sant eller ikke. 

Skrevet

Så sjeldent som mulig!!

Anonymkode: 29598...d30

Skrevet

Bytter så sjeldent jeg kan! Det er så stress med alt av overføringen fra den ene til den andre, og jeg bryr meg ikke om å ha det "beste" og nyeste.

Nå har jeg en huawei som var på tilbud for ett par år siden. Den er bra nok for mitt bruk. Jeg har nok aldri forstått hva som er bedre med en telefon som koster mer enn 3000. Min kan man ringe og skrive mld med, ta bilder med, gjøre det man trenger på internett, spille, sosiale medier osv. 

Anonymkode: 0125b...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 17.02):

1. Hvor ofte/skjeldent bytter du telefon og hvorfor? 

Jeg bytter vanligvis når de viser tegn på å "dø" i løpet av veldig kort tid. 
Vanligvis etter rundt 4 år.
Jeg kjøpte ny litt tidligere denne gangen, fordi jeg plutselig fikk behov for 2 mobiler.
Den gamle (Samsung s8) er fremdeles i bruk.

2. Hvilken telefon har du nå og hvorfor valgte du den?

Jeg valgte Samsung s20+.  Jeg er glad i Samsung-telefonene, de passer best til mitt behov, og plussen tok jeg fordi jeg ville ha en større skjerm.

3. Alder og kjønn.

Kvinne, 50+

Anonymkode: 4a155...367

Anonymkode: d5202...a96

Skrevet

Bytter ca. annenhvet år, da kjøper samboer ny iPhone til seg og meg igjennom firmaet sitt, da blir det litt billigere😆

Anonymkode: 274c9...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 17.02):

1. Hvor ofte/skjeldent bytter du telefon og hvorfor? 

2. Hvilken telefon har du nå og hvorfor valgte du den?

3. Alder og kjønn.

1. Når  jeg føler jeg har behov for det, enten fordi den gamle begynner å svikte, eller den mangler funksjoner jeg ønsker meg.

2. Nå har jeg en Samsung Galaxy S9. Den var på salg og hadde alle funksjoner jeg ville ha.

Min aller første smarttelefon var Nokia Lumia 800, en lekker turkis sak jeg kjøpte i 2012. Jeg oppgraderte til Nokia Lumia 925 i 2014 for å få bedre kamera, batteri m.m. Den telefonen var solid som faen og tålte alt mine klumsete hender utsatte den for. Men, i 2018 var jeg lei av å høre andre snakke om apper jeg ikke hadde tilgang til og gikk for Samsung Galaxy A5. Helt grei telefon, men hadde veldig lite lagringsplass, og jeg ønsket meg et enda bedre kamera. Jeg må vel innrømme at jeg strengt tatt ikke hadde et veldig stort behov for å bytte den ut, men jeg følte vel sterkt nok for det. XD

Har hatt S9 i to år nå, den funker akkurat som når den var ny og jeg kommer ikke til å bytte den ut før den må pensjoneres. Jeg bruker så lang tid på å venne meg til en ny telefon og nye funksjoner at jeg ikke gidder bytte den ut før jeg må. Der er ille nok når det kommer store oppdateringer. >.>

3. Mann, 44.

Anonymkode: 0474d...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...